  • Data: 2021-01-18 13:45:04
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-01-2021 o 13:28, J.F. pisze:

    > Kosciol z ladowarką ?

    Ty na wózku jeździsz, że jak jest ze 100 m do przejścia, to Cię przerasta?
    Normalnie same problemy w tym życiu masz, wszystko sprawia Ci problem,
    spacer, zakupy, pies....

    > Zreszta teraz beda przeszkadzac wyscigi elektrykow - bedzie taki jechal
    > 100, bo szybciej sie nie oplaca, ale tiry bedzie ambitnie wyprzedzal :-(

    Na przykład.
    I średnia i tak wyjdzie Ci 110, mimo jazdy "non stop 150".

    > 3 minuty to moja toaleta - rodzina zalatwi w czasie jak ja tankuje  :)

    Taa akurat, po prostu nie masz pojęcia o czasie.

    > Zakladajac, ze bede chcial robic szybka akcje.

    Nie - tak normalnie.

    > Wiec owszem co 600km moge w benzyniaku doliczyc 20 minut ... ale tu
    > trasa liczyla 540, wiec kolejne tankowanie po pogrzebie :-)

    I zużycia paliwa przy prędkościach też nie ogarniasz....