eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <9965994476$20210115003335@squadack.com>
    <6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
    <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 16 Jan 2021 12:40:39 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109.241.204.12
    X-Trace: 1610797242 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 109.241.204.12:50285
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2865
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690136
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.01.2021 o 11:33, Cavallino pisze:

    > A skąd wziąłeś te 20%?

    Gdzieś wyżej, ktoś pisał o 20% masy. Chcesz to szukaj, mi się nie chce.

    > Bo bufor (czyli różnica między pojemnością brutto i netto) wynosi jakieś
    > 10% albo i mniej.

    Nie wiem czy 20% masy baterii przekłada się na 10%, 20% czy może 30%
    pojemności. Rozumiem, że wiesz jak to wygląda, to dawaj.

    > Chyba że znowu nie wiesz o czym piszesz i mylisz to z zaleceniami,
    > biorącymi pod uwagę wygodę użytkownika i optymalne warunki pracy dla
    > baterii...

    Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie omijacie ten problem z
    Myjkiem. Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20% i jej
    optymalizacja od optymalizacji Dieselgate?

    > Nie bardzo.
    > Przynajmniej te w samochodach mają wystarczający zapas, żeby im to nie
    > robiło.

    Silniki spalinowe w samochodach użytkowych też są przewymiarowane i mają
    spore zapasy mocy. Takie wycyzelowane to F1 czy żużlu występują.

    > Ograniczenia wprowadza bateria, a nie silnik.
    > Ale jej ograniczeń na drodze nie osiągniesz, w spaliniaku z manualem bez
    > problemu - wystarczy biegu nie zmienić.

    No widzisz, a są konstrukcje siników spalinowych, które nie mają biegów
    i działają elegancko.
    Doskonale znam ograniczenie silników elektrycznych i spalinowych, ale
    nie o tym tu teraz dyskutujemy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: