-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
e.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwi
nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<9965994476$20210115003335@squadack.com>
<6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
<6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Sat, 16 Jan 2021 12:40:39 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109.241.204.12
X-Trace: 1610797242 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 109.241.204.12:50285
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2865
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690136
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16.01.2021 o 11:33, Cavallino pisze:
> A skąd wziąłeś te 20%?
Gdzieś wyżej, ktoś pisał o 20% masy. Chcesz to szukaj, mi się nie chce.
> Bo bufor (czyli różnica między pojemnością brutto i netto) wynosi jakieś
> 10% albo i mniej.
Nie wiem czy 20% masy baterii przekłada się na 10%, 20% czy może 30%
pojemności. Rozumiem, że wiesz jak to wygląda, to dawaj.
> Chyba że znowu nie wiesz o czym piszesz i mylisz to z zaleceniami,
> biorącymi pod uwagę wygodę użytkownika i optymalne warunki pracy dla
> baterii...
Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie omijacie ten problem z
Myjkiem. Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20% i jej
optymalizacja od optymalizacji Dieselgate?
> Nie bardzo.
> Przynajmniej te w samochodach mają wystarczający zapas, żeby im to nie
> robiło.
Silniki spalinowe w samochodach użytkowych też są przewymiarowane i mają
spore zapasy mocy. Takie wycyzelowane to F1 czy żużlu występują.
> Ograniczenia wprowadza bateria, a nie silnik.
> Ale jej ograniczeń na drodze nie osiągniesz, w spaliniaku z manualem bez
> problemu - wystarczy biegu nie zmienić.
No widzisz, a są konstrukcje siników spalinowych, które nie mają biegów
i działają elegancko.
Doskonale znam ograniczenie silników elektrycznych i spalinowych, ale
nie o tym tu teraz dyskutujemy.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
- 16.01.21 13:43 J.F.
- 16.01.21 13:52 J.F.
- 16.01.21 13:47 J.F.
- 16.01.21 14:04 Myjk
- 16.01.21 14:07 Michal Jankowski
- 16.01.21 14:10 cef
- 16.01.21 14:15 Myjk
- 16.01.21 14:17 cef
- 16.01.21 14:50 Myjk
- 16.01.21 15:25 cef
- 16.01.21 15:49 Cavallino
- 16.01.21 15:52 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=