  • 31. Data: 2011-01-17 13:29:23
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-17, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo ja wiem? Ja co prawda wybieralem Mk2 i to juz kilka lat temu, ale bylem
    > mile zaskoczony stanem Mondeo na tle VW, Audi i innych marek powszechnie
    > uwazanych za bardziej "szlachetne".

    Z moich (fakt, skromnych) doświadczeń wynika, że samochodów z średnią
    ceną allegrową i tańszych w ogóle nie warto oglądać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-01-17 13:39:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 12:29:04 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > A diesel może jechać spokojnie bez ekstra oporów bagażnika dachowego i koła
    > (które zapewne skutecznie zniwelują sporą część oszczędności na gazie)
    > Weź mnie nie rozśmieszaj bezsensownymi rozwiązaniami równie wygodnymi jak
    > sięgalnie lewą ręką do prawej kieszeni.

    I podczas srednio paroletniego okresu eksploatacji uzywanego auta zakup
    sporo drozszego (takze w naprawach) diesla na pewno zdazy sie zwrocic co
    najmniej w dwojnasob... Wole moje poczucie humoru, bez urazy :)

    --
    Maciek

  • 33. Data: 2011-01-17 13:40:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 13:39:30 +0100, Maciek napisał(a):

    > I podczas srednio paroletniego okresu eksploatacji uzywanego auta zakup
    > sporo drozszego (takze w naprawach) diesla na pewno zdazy sie zwrocic co
    > najmniej w dwojnasob... Wole moje poczucie humoru, bez urazy :)

    ach... te legendarne droższe naprawy diesla...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2011-01-17 13:43:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-17 12:39, *Miro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ok - w takim razie nie musi to być duże kombi :)

    Od bidy powinieneś znaleźć np. Omegę z 2003 roku lub Vectrę C 2003-2004,
    ale tu ostrożność przy tym budżecie jest wskazana.
    Za to bez trudu powinieneś znaleźć Zafirę w swoim zasięgu cenowym.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 35. Data: 2011-01-17 14:01:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 17 Jan 2011 10:50:59 +0100, "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote:

    >patrząc na twoje kryteria
    >to dla rodzinki polecam :
    >
    >http://www.euroncap.com/tests/renault_espace_2003/1
    62.aspx

    >duże, wygodne i co najważniejsze BEZPIECZNE !!!

    z doświadczenia znajomych (wersja 2.0, automat, nówka chyba ze 150k
    kosztowała): bezpieczeństwo osiągnięte dzięki temu, że auto nie
    jeżdziło :-)

    Nie wiem, czy za 20k sensowny egzemplarz się kupi, ale może sharan,
    alhambra, galaxy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 36. Data: 2011-01-17 14:31:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

    magnes pisze:

    > Jak Ci ta Astra pasowala, to moze Zafira?
    > W cenie do 20k dostaniesz cos sensownego.

    Zafirę polecam - miałem używałem i wspominam ciepło ale nie polecam
    silników Diesla najlepsza była z benzynowym 1.8.

  • 37. Data: 2011-01-17 14:33:26
    Od: szymo <s...@w...pl>

    p0li pisze:

    > mam podobne warunki brzegowe i po przejrzeniu ofert europejskich powoli
    > skłaniam sie do zakupu czegoś takiego
    > http://allegro.pl/chevrolet-astro-real-camping-i1406
    676025.html

    tyle że trzeba mieć i wujka szejka w arabii saudyjskiej żeby pociągi z
    ropą przysyał :)

  • 38. Data: 2011-01-17 14:34:25
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > O Lagunie II jeszcze nikt nie wspomniał.. 5 gwiazdek, niska cena, bogate
    > wyposażenie, duży komfort.

    i duża awaryjność.........

  • 39. Data: 2011-01-17 14:39:48
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 17.01.2011 14:34, szymo pisze:

    > i duża awaryjność.........

    nie mów o tym zbyt głośno bo jeszcze moja to usłyszy i się psuć zacznie..

  • 40. Data: 2011-01-17 14:42:23
    Od: szymo <s...@w...pl>

    fuen pisze:

    > http://www.euroncap.com/tests/kia_carnival_sedona_20
    03/167.aspx

    > i ty byś swoją rodzinę do tego wsadził ????

    W takim przypadku tak bo:

    po starej astrze "astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna)" każdy
    będzie bezpieczniejszy. Poza tym kolega wspomniał że większość
    kilometrów robi po mieście, więc jak sądzę, nie zap#$^@ala ponad dźwięk
    i zapewne odwrotnie jak Pietrow z Lotus Renault nie ma ciągot do
    metalowych barier :) Jednak to tylko moje dywagacje tak założyłem :)