  • 41. Data: 2011-01-17 14:48:18
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-17 08:05, Miro pisze:

    > Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto
    > starsze niż 2003 i przebieg nie większy niż 120kkm.

    Może Renault Megane Scenic I ph II...
    Produkowali do 2003, więc od biedy się załapie. Stan licznika do
    uzgodnienia ;)
    IMO lepiej kupić model z końca produkcji, niż z pierwszego - drugiego
    roku od wejścia na rynek, bo będzie po "lifcie" poprawiającym wynikłe
    niedoróby. A i cena zwykle przy przeskoku modelu również skacze...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 42. Data: 2011-01-17 15:08:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Z moich (fakt, skromnych) doświadczeń wynika, że samochodów z średnią
    > ceną allegrową i tańszych w ogóle nie warto oglądać.

    Średnia cena allegrowa to średnia cena trupa danej marki.

  • 43. Data: 2011-01-17 15:09:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Nawet jesli sa wystawiane za ceny o 10-20% wyzsze niz 20 tys., to
    > zapewne transakcyjne beda nizsze od tej kwoty.

    A potem dołożysz 5 tys., na naprawy takiego trupa.

  • 44. Data: 2011-01-17 15:26:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Mitsubishi Space Star 2003 - ok. 15tys.

    Klaustrofobia i czarny plastik marki kolorowe jarmarki w standardzie...

  • 45. Data: 2011-01-17 15:28:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Jan 2011 14:09:22 GMT, to napisał(a):

    > A potem dołożysz 5 tys., na naprawy takiego trupa.

    Allegro daje najpelniejszy przeglad oferty rynku i odsetek oszustow jest
    tam zapewne dokladnie taki sam, jak wsrod sprzedajacych metoda "kartki za
    szyba".

    Rozumiem, ze Ty znasz jakies zrodlo uzywanych samochodow, ktore zapewnia
    pelnie rzetelnej informacji?

    --
    Maciek

  • 46. Data: 2011-01-17 15:40:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 17-01-2011 o 12:45:23 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > * - wszystko zagłuszają odgłosy obracających się panewek.

    Której wersji to dotyczy ?

    Pzdr
    TG

  • 47. Data: 2011-01-17 15:54:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 15:40:34 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Której wersji to dotyczy ?

    teraz dokładnie nie pamiętam, ale ostatnich przed 2.0 dCi, bo własnie w 2.0
    dCi to poprawili
    Niektórym "szczęśliwym" użytkownikom obróciło nawet dwa razy...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 48. Data: 2011-01-17 17:17:12
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 12:15:32 niejaki Miro napisał:
> [...]
    676025.html

    > nieee, bez przesady - nie potrzebuje aż tak dużego

    jak do jazdy po mieście to może i starczy zwykły kombiak
    ja potrzebuję na trasy 1000-2000 km - w zwykłym aucie dwa foteliki z tyłu +
    3-cia osoba to porażka po kilku godzinach

    > z tego co zdążyłem zauważyć najwięcej ofert spełniajacych te warunki ma
    > renault megane , ford focus obie wersje w kombi a z vanów renault scenic

    o megane i sceniku słyszałem dużo niedobrych słów o silnikach dci i
    problemach z panewkami i wtryskiwaczami
    fokus w środku nie powala - ale ztcw jest dość bezawaryjny

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 49. Data: 2011-01-17 17:21:33
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 14:33:26 niejaki szymo napisał:

    676025.html

    > tyle że trzeba mieć i wujka szejka w arabii saudyjskiej żeby pociągi z
    > ropą przysyał :)

    po co?
    wystarczy lpg
    albo chcesz jeździć wygodnie
    albo tanio
    nie da się tak i tak
    ja już tanio się najeździłem w życiu
    teraz chce wygodnie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 50. Data: 2011-01-17 17:39:05
    Temat: Re: samoch?d rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 17.01.2011 08:05, Miro pisze:
    > W?a?nie rozsypa?a mi sie stara astra I kombi ('93, naprawa nieop?acalna) ,
    > musze szybko znale?? co? nowego za kwot? do 20k pln
    > Mam 3 dzieci - je?d?e z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, wi?c musi to by? albo
    > spore kombi albo Van. Rocznie robi? ponad 20 kkm w wiekszo?ci w mie?cie.
    > Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupi? benzyniaka do
    > zagazowania czy diesla. Porad?cie co? bo mam juz m?tlik w g?owie - wszyscy
    > m?wi? sprzeczne rzeczy, pisz? tak samo ....

    Goraco Ci polecam Sharana. Mam takiego od prawie 2 lat i nie wyobrazam
    sobie wozenia 2-3 dzieci w zwyklym kombi ;) Dla rodziny tylko minivan :)

    Tyle, ze w polskich realiach 20 tys to chyba ciut malo.. ale inne marki
    powinny byc tansze, a komfort podobny.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk