  • 11. Data: 2011-01-17 11:20:46
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 10:10:20 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    (...)

    Tak tak, bo Fordy Mondeo nie istnieja, a butla toroidalna juz sie nie
    miesci pod podloga.

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2011-01-17 11:31:55
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 08:05:42 niejaki Miro napisał:

    > musze szybko znaleźć coś nowego za kwotę do 20k pln
    > Mam 3 dzieci - jeżdże z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, więc musi to być albo
    > spore kombi albo Van.

    mam podobne warunki brzegowe i po przejrzeniu ofert europejskich powoli
    skłaniam sie do zakupu czegoś takiego
    http://allegro.pl/chevrolet-astro-real-camping-i1406
    676025.html

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 13. Data: 2011-01-17 11:39:50
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    > a dla miłośników tańszych
    > http://www.euroncap.com/tests/renault_espace_1999/60
    .aspx

    a dla miłośników duuuuużo droższych
    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.
    aspx

    zderzenie czołowe 11 pkt

    :-)))))))

  • 14. Data: 2011-01-17 11:54:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Tak tak, bo Fordy Mondeo nie istnieja, a butla toroidalna juz sie nie
    > miesci pod podloga.

    Mondeo >2003 i <20 tys.? To chyba jakiś kompletny trup...

  • 15. Data: 2011-01-17 12:15:32
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    > mam podobne warunki brzegowe i po przejrzeniu ofert europejskich powoli
    > skłaniam sie do zakupu czegoś takiego
    > http://allegro.pl/chevrolet-astro-real-camping-i1406
    676025.html

    nieee, bez przesady - nie potrzebuje aż tak dużego

    z tego co zdążyłem zauważyć najwięcej ofert spełniajacych te warunki ma
    renault megane , ford focus obie wersje w kombi a z vanów renault scenic

    co tym myslicie?
    Mirek

  • 16. Data: 2011-01-17 12:37:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 11:20:46 +0100, Maciek napisał(a):

    > Tak tak, bo Fordy Mondeo nie istnieja, a butla toroidalna juz sie nie
    > miesci pod podloga.

    A wszyscy wiedzą, że koła zapasowe w fordach składają się jak chusteczka i
    mieszczą w schowku na rękawiczki...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2011-01-17 12:38:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 12:15:32 +0100, Miro napisał(a):

    > z tego co zdążyłem zauważyć najwięcej ofert spełniajacych te warunki ma
    > renault megane , ford focus obie wersje w kombi a z vanów renault scenic

    tja... scenic.. pewnie jeszcze 1.9 dCi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2011-01-17 12:39:57
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    > Duże kombi, młodsze niż 2003 i cena <20'000pln? Z tych trzech parametrów
    > wybierz dowolne dwa...

    ok - w takim razie nie musi to być duże kombi :)

  • 19. Data: 2011-01-17 12:42:37
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    > tja... scenic.. pewnie jeszcze 1.9 dCi?

    dlaczego nie?

  • 20. Data: 2011-01-17 12:45:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 12:42:37 +0100, Miro napisał(a):

    > dlaczego nie?

    A czy ja powiedziałem, że nie? Kupuj, świetne auto.
    W ogóle nie słychać hałasów z otoczenia*, miło się jeździ.

    * - wszystko zagłuszają odgłosy obracających się panewek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel