  • Data: 2012-07-24 00:20:28
    Temat: Re: roznicowka 3 fazy, urzadzenia 1 fazowe
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    EM <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmień elektryka :)

    Jeszcze jedno mi ten elektryk powiedział - przed kablem (5xXX) za którym ma
    być rozdzielnia z różnicówkami, ma być wyłącznik główny (FR). Zamiast
    jednej wajchy, zaproponowałem osobny rozłącznik na każdej fazie. Powiedział,
    że ok, ale muszą być wtedy 4 rozłączniki jednofazowe. Nie wiem czy N czy
    PE miał na myśli, ale chyba ani jednego ani drugiego nie wolno mu rozłączać
    osobno, prawda?
    Czy wolno zastosować oddzielne rozłączniki jako wyłącznik główny w takiej
    sytuacji? (jest to segment w budynku, nie bezpośrednio z ZE).
    Wystarczy rozłączanie L1,L2,L3 a N i PE na stałe połączone?

    a.