    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rowery vs auta
    Date: Thu, 4 Aug 2011 22:55:21 +0100

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Płacą go w cenie paliwa!

    nie wiem czy te 8gr od litra to jakas znaczaca suma biorac pod uwage
    solidna dysproporcje w ilosci wydmuchanego i wykapanego syfu podczas
    samej eksploatacji - o produkcji i utylizacji nie mowiac

    natomiast jako obywatel moge sie poruszac po drogach publicznych
    rowerem bez dodatkowych oplat, jak ci sie to nie podoba to zbierz
    100 tysiecy podpisow i dzialaj

    a potem sie zastanow co sie bedzie dzialo jak wprowadza podatek od
    posiadania roweru (chyba ze masz inny pomysl, bo ja nie)