    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 12 May 2015 20:02:15 +0200
    <mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl> <minetn$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <5550afae$0$2202$65785112@news.neostrada.pl> <miqkh0$1b6$1@dont-email.me>
    <2...@t...pl>
    <mishc9$du1$1@dont-email.me>
    <2...@t...pl>
    <misjep$cnl$1@mx1.internetia.pl> <misjis$dti$1@node2.news.atman.pl>
    <mislk5$lgu$1@mx1.internetia.pl> <mislpn$a0d$1@node1.news.atman.pl>
    <mismed$p62$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <misoad$1bm$1@mx1.internetia.pl> <misogo$ch6$2@node1.news.atman.pl>
    <mita6a$b2j$1@mx1.internetia.pl> <mitco0$1vr$1@node1.news.atman.pl>
    <mitcps$1vr$2@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2015-05-12 o 19:20, Liwiusz pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No właśnie, nie ma. Usunięcie C-12 zakłada że już będą.

    Wyobraź sobie skrzyżowanie z dwoma pasami ruchu. Jak zamierzasz mi
    zabronić skrętu w lewo, skoro nakaz jazdy w prawo usunąłeś a żadnego
    zakazu jazdy w lewo nie ma? Jadąc zatem w lewo (zgodnie z ruchem
    wskazówek zegara) mam dojeżdżających zawsze z lewej strony i mam
    pierwszeństwo.
    To oni mając mnie z prawej strony i próbując wjechać na skrzyżowanie
    muszą ustąpić :)

    > Wróć, przecież są, i tym z prawej ustępujemy. Bredzisz jak potłuczony.

    :>

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!