  • Data: 2015-05-13 12:12:23
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Powyższe rondo nie jest rondem turbinowym, więc nie pisz głupot, że ja będę
    > tu jeździł tak samo jak na rondzie turbinowym.

    Załóż okulary, te co Ci pan doktor przepisał i jeszcze raz zerknij. ;)

    > Nie zmieniaj sensu mojego tekstu. Wyżej pisałem o przecinaniu się dwóch
    > jezdni z pasami w różnych kierunkach na których, wg twojej teorii, lewy może
    > bezkarnie walnąć prawego, chociaż jadą z tego samego kierunku.

    Ja nic nie zmieniam, to Ty nie rozumiesz tego co się na tym "rondzie" dzieje i nie
    chcesz przyznać, że twoja teoria nie działa na żadnym większym skrzyżowaniu
    oznaczonym C12.

    > Nie potrafisz dostrzec różnicy w rondach, a różnica jest podstawowa i bije
    > po oczach. BABKA NIE JEST RONDEM TURBINOWYM. Inaczej są namalowane
    > pasy, więc inaczej będzie się jeździć.

    Jasne, a świstak siedzi i zawija ;)
    Czyli po Myjkowemu, dojeżdzasz do skrzyżowania oceniasz wzrokowo i nagle obowiązują
    Cię inne przepisy niż na 1000 innych skrzyżowań. Brawo Jasiu.

    Zerknij na to jeszcze raz.

    Wjeżdzasz od al. JP2 środkowym pasem, poziomo i na F-10 masz strzałkę prosto.
    dojeższasz do pierwszego zjazdu i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa
    chce tym zjazdem zjechać, według Ciebie, jak rozumiem, tniesz dalej, przecinasz jego
    pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?

    > Właśnie na Babce dokładnie wiadomo jak jechać pomimo, że odległości są
    > większe, bo jest wszystko pięknie namalowane i nie jest to rondo turbinowe.

    Tak samo jak na wzmiankowanym rondzie, też wszystko doskonale widać, bo są ładnie
    wymalowane pasy.

    > teorii z d.... wziętej, że jak wjedzie się na przecinający pas to ma się
    > pierwszeństwo.

    To nie teoria z du.. tylko podstawowe zasada poruszania się po ulicach, a konkretnie
    art. 22 pkt. 4 PoRD.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń