  • 11. Data: 2012-12-14 20:32:45
    Temat: Re: [req] goldpiny nietypowe
    Od: Mario <M...@...pl>

    > ok, dzięki, kupię sobie złączkę nie kosztuje wiele.

    Jak masz gdzie kupić w weekend to oczywiście najlepsze rozwiązanie :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2012-12-14 23:39:07
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 14 Dec 2012 19:00:48 +0100 "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> napisał:

    >może Ktoś wie gdzie kupić goldpiny ale takie cieńsze, odstępy między pinami
    >50-55 milsów? normalne mają odstępy 75 milsów...

    Normalne to mają 100, "normalne drobniejsze" 75.

    Są i 50-tki:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9325

    >albo w ogóle może Ktoś przerabiał temat jak zdobyć złącza do modułu VNC2
    >DEBUG MODULE (chodzi o Vinculum)? są tak strasznie nietypowe, że nie można

    Daj zdjęcie tego złącza to może ktoś coś znajdzie.

    Zawsze jeszcze można połączyć kynarkiem... :-)

  • 13. Data: 2012-12-14 23:41:22
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 14 Dec 2012 20:03:58 +0100 "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> napisał:

    >i zgadnijcie co było wewnątrz tych "narzędzi" (wierteł frezów itp.)?
    >po kiego w narzędziach baterie? w życiu bym nie pomyślał.

    W narzędziach??? Czy jednak w bębnie? Widocznie do czegś potrzebne
    skoro dali.

  • 14. Data: 2012-12-15 11:27:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a mam drugą sprawę, chciałem użyć goldpinów kątowych do połączenia dwóch
    płytek, ale:
    http://e-serwis.org/smietnik/goldpin-1.JPG
    http://e-serwis.org/smietnik/goldpin-2.JPG
    czy ja kupiłem jakieś lewe goldpiny, czy wszystkie tak mają? chodzi o to, że
    męskie są wysokie, a damskie niskie...

  • 15. Data: 2012-12-15 11:28:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a nie znasz może jakiegoś terminala RS232 który mógłby interpretować znaki
    CR jako LF? z putty mi się nie udało...

  • 16. Data: 2012-12-15 12:54:48
    Od: Mario <M...@...pl>

    > a nie znasz może jakiegoś terminala RS232 który mógłby interpretować
    > znaki CR jako LF? z putty mi się nie udało...

    Terminal V1.9b by Br@y++
    Znajdziesz przez google. Zaznaczasz pole wyboru gdy chcesz żeby CR=LF.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2012-12-15 16:07:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 15 Dec 2012 11:28:26 +0100 "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> napisał:

    >a nie znasz może jakiegoś terminala RS232 który mógłby interpretować znaki
    >CR jako LF? z putty mi się nie udało...

    Do wszelakich działań w elektronice polecam RealTerm - naprawdę multum
    opcji. Oczywiście zamiana CR na CRLF też jest. Naprawdę polecam -
    http://realterm.sourceforge.net/

  • 18. Data: 2012-12-15 17:30:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dz.

  • 19. Data: 2012-12-16 17:20:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    możecie mi jeszcze podpowiedzieć jak zrobić w tych programach wyświetlanie
    echa wpisywanego tekstu i logowania wszystkich przesyłanych danych - logi z
    programów logują tylko odczytane dane, a mi też chodzi o wysyłane?