  • 1. Data: 2012-12-14 19:00:48
    Temat: [req] goldpiny nietypowe
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam!
    może Ktoś wie gdzie kupić goldpiny ale takie cieńsze, odstępy między pinami
    50-55 milsów? normalne mają odstępy 75 milsów...

    albo w ogóle może Ktoś przerabiał temat jak zdobyć złącza do modułu VNC2
    DEBUG MODULE (chodzi o Vinculum)? są tak strasznie nietypowe, że nie można
    nic wymyśleć... nie dość, że za gęsto pinów to nie ma jednego w rzędzie, a
    całe 5 pinowe złącze zajmuje tyle co 5 pinowy zwykły goldpin... masakra.

    HELP!

  • 2. Data: 2012-12-14 19:30:53
    Temat: Re: [req] goldpiny nietypowe
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > można nic wymyśleć... nie dość, że za gęsto pinów to nie ma jednego w
    > rzędzie, a całe 5 pinowe złącze zajmuje tyle co 5 pinowy zwykły

    Typowe godlpiny mają raster 2,54 mm, Czasami są też z rastrem 2 mm.
    Raster 50 milsów mają złącza 1,27 mm
    http://www.tme.eu/pl/details/zl320-2x5p/listwy-i-gni
    azda-kolkowe/connfly/ds1031-06-2_5p8bv-4-1/#
    Ja je używam jako z złącza JTAG bo zajmują mało miejsca na płytce.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2012-12-14 19:39:42
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Raster 50 milsów mają złącza 1,27 mm

    fajnie by było, ale kurdę ja przykładałem oba złącza do siebie i jakoś nie
    wygląda mi na to, że jeden jest dwa razy gęstszy... miałem zrobić fotos, ale
    akurtat baterie mi się wyczerpały, może jutro jak znajdę ładowarkę to
    zapodam foto... ale dzięki.

  • 4. Data: 2012-12-14 19:44:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ogólnie to wygląda to tak, że na 5 pinach zwykłego goldpina mieści się 6
    pinów tego goldpina z VNC2 DEB...

  • 5. Data: 2012-12-14 19:45:38
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > fotos, ale akurtat baterie mi się wyczerpały, może jutro jak znajdę
    > ładowarkę to zapodam foto... ale dzięki.

    No to masz 2 milimetrowy. Nie masz suwmiarki? A typowy 2,54 to taki
    raster jak w układach scalonych w obudowie dip.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2012-12-14 19:48:30
    Od: Mario <M...@...pl>

    > ogólnie to wygląda to tak, że na 5 pinach zwykłego goldpina mieści się 6
    > pinów tego goldpina z VNC2 DEB...

    http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets
    /Modules/DS_V2Debug_Module.pdf
    strona 11

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2012-12-14 20:00:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets
    /Modules/DS_V2Debug_Module.pdf
    > strona 11

    dzięks, jakoś mi to umknęło, czyli kupować 2mm?
    nie masz czasem "na składzie"? jakbyś miał to bym prosił, żebyś przystawił
    zwykłego goldpina do tego i sprawdził co napisałem wyżej 5 (2,54)==6 (2)?
    jeszcze raz dzięki.

  • 8. Data: 2012-12-14 20:03:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widziałem dziś obrabiarkę sterowaną numerycznie...
    ciekawa zabawka, ale ciekawostka...

    urządzenie miało bęben w którym umieszczone były wszystkie narzędzia które
    maszyna sobie pobierała...

    i zgadnijcie co było wewnątrz tych "narzędzi" (wierteł frezów itp.)?

    otóż...

    dwie baterie...

    po kiego w narzędziach baterie? w życiu bym nie pomyślał.

  • 9. Data: 2012-12-14 20:08:07
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > nie masz czasem "na składzie"? jakbyś miał to bym prosił, żebyś
    > przystawił zwykłego goldpina do tego i sprawdził co napisałem wyżej 5

    Niestety nie mam. Jeśli do własnych celów to wymontuj kilka pinów z
    wtyku, powkładaj piny (z przylutowanymi przewodami) do gniazda w płytce
    devel, oklej wokół taśmą klejącą i zalej epoksydem szybkowiążącym.
    Powierzchnie czołową można posmarować wazeliną żeby się nie skleiła.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2012-12-14 20:18:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ok, dzięki, kupię sobie złączkę nie kosztuje wiele.