  • Data: 2024-08-21 17:34:57
    Temat: Re: [relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół Polski
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 11:04, io pisze:

    > Nic dotąd nie pisałeś o LPG.

    Kurwa, linka dałem. Masz kurwa jeszcze raz:

    https://www.money.pl/gospodarka/jazda-elektrykiem-si
    e-nie-oplaca-rzad-pokazal-dane-7059964412439360a.htm

    > Pisałeś, że 7/100, to policzyłem ile
    > kosztuje benzyna lub olej napędowy bo tego zwykle ludzie używają. To
    > jest 2x tyle ile na LPG.

    Nie pierdol. Był wątek Pitera, gdzie napisałem,że za cenę 2kzł kupiłem
    Skodę Fabię w stanie IDEALNYM z rocznym LPG. Sprawdziłem już kilka razy.
    31L wystarcza na przejechanie 450km, se policz.

    > Czyli 2 osoby w samochodzie a nie jedna. No ale
    > musiałbyś tym samochodem nie jechać by koszt ograniczał się do paliwa.
    > Inaczej dojadą koszty samego samochodu. Musiałeś go za coś kupić i
    > utrzymywać.

    Mam go za darmo, skoro instalacja LPG kosztowała 3kzł w 2023 i mam
    fakturę a samochód z tą instalacją kupiłem za 2kzł. Są takie jeszcze w
    ofertach, wystarczy poszukać. Utrzymać takie auto to nie jest jakiś
    wielki wydatek ale się zwraca, szczególnie w miescie czy pod miastem, bo
    pociag w mieście raczej niebardzo a zbiorkom też kosztuje. Znam wiele
    osób, które składają się na paliwo i jadą jednym samochodem do pracy.
    Nie dość, że mają więcej czasu dla siebie, to jeszcze tanio/megatanio.

    > To są bardzo konkretne pieniądze, których nie policzyłeś a
    > które w pociągu są w cenie biletu.

    Właśnie Ci policzyłem.

    > Czyli 4 osoby w samochodzie a nie
    > dwie. Nie uwzględniłeś też, że musisz ten samochód prowadzić co w
    > zasadzie należałoby przeliczyć na pieniądze, ale nawet gdyby tego nie
    > zrobić to fakt prowadzenia uniemożliwia zajęcie się czymś innym, tak jak
    > w pociągu.

    Mogę jechać jako pasażer i dzielić się kosztem. W pociagu sobie nie
    zrobisz postoju, nie pojedziesz do lasu z trasy czy cokolwiek.
    Megaograniczenie w zakresie wolności/wyboru. Tylko z A do B i koniec.

    > Twierdziłeś też, że zajedziesz w 1/2
    > czasu, gdy nie jesteś w stanie zbliżyć się do średniej prędkości jazdy
    > pociągu.

    Pierdolisz jak chuj. Właśnie jestem na wakacjach, które są oddalone od
    mojego domu o 350km i jechałem tam 4h. Pociągiem jechałbym 6 godzin z
    przesiadkami i dojazdem autobusem. Na koniec mam auto przy sobie, bo
    lubię zwiedzać a pociągi po górach nie jeżdżą :)

    > Więc doprawdy nie ogarniam dlaczego ciągle wracasz do
    > twierdzenia, że samochodem jest lepiej? Co jest lepiej, że d..ę
    > posadzisz we własnym fotelu? To jest jakiś atut, ale nic nie ma do
    > opłacalności podróży czy jej komfortu.

    > Jaki sens ma takie pisanie.

    Właśnie Ci wyjaśniłem. To, że jesteś sam jak kołek i nie masz
    znajomych/rodziny i pilnujesz tylko własnej dupy (nawet psa nie masz) to
    takie masz później wymagania. Ja się nie ograniczam i po prostu wybieram
    opcję tanią i nie dorabiam do tego ideologii.

    --
    Pixel(R)??