-
Data: 2024-08-12 12:36:51
Temat: Re: [relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół Polski
Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 12.08.2024 o 00:49, Robert Tomasik pisze:
>> A świstak siedzi i zawija te składy po 400 wagonów w sreberka.
>> Zgodnie z przepisami skład może mieć max 750 metrów.
>> Wagon towarowy to max 14 metrów, czyli 53 i pól takiego wagona na skład.
>> Część jest krótsza i oficjalnie wolno u nas do 60 wagonów na skład.
>> A są jeszcze ograniczenia wagowe całego składu.
>
> TIR zabiera 24 palety wody mineralnej, a jak jest trochę "przerobiony",
> to 27 palet. Średnia waga palety wody mineralnej w butelkach 1,5 litra
> wynosi około 800 kilogramów. Czyli TIR zabiera 19~22 ton takiej wody.
>
> Nie potrafię powiedzieć, ile palet wejdzie do pociągu, ale może ktoś tu
> policzy. Ja bym tak oszacował, ze wagon wazy z 50 ton i 50 ton wody na
> niego wejdzie. Czyli 1 wagon z wodą wazy 100 ton. Powiedzmy, że taki
> wagon ma ~15 metrów. To na pociąg wychodzi mi 50 wagonów. To taki pociąg
> zastępuje 100 TIR-ów. Wygląda całkiem nieźle, a nie jeździ.
https://www.pkpcargo.com/wp-content/uploads/2023/10/
pkpcargo_katalogwagonow_3008_19.pdf
Ciebie interesuje towarowy kryty czyli rodzaj G
2 osiowe 20t do 30t, 4 osiowe 40t do 60t i 6 i więcej
osiowe 60t do 75t.
Ale idziesz w złym kierunku. Opłacalność finansowa liczy
się w ładunkach masowych takich jak węgiel czy ruda.
W innych ważny jest czas dostawy. Jak masz na poniedziałek
dostarczyć hurtowni 60 ton wody butelkowanej to pewniej
załadować w piątek trzy tiry niż tydzień wcześniej jeden wagon.
Bo przez tydzień może nie dotrzeć, a oszczędność na transporcie
koleją i tak zeżre koszt przeładunku na tira i dowiezienie
do hurtowni z rampy.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.24 13:12 Robert Tomasik
- 12.08.24 13:24 Cavallino
- 12.08.24 13:26 Robert Tomasik
- 12.08.24 13:37 Cavallino
- 12.08.24 13:39 Robert Tomasik
- 12.08.24 13:51 J.F
- 12.08.24 14:29 Robert Tomasik
- 12.08.24 14:32 Cavallino
- 12.08.24 15:46 io
- 12.08.24 15:41 io
- 12.08.24 15:53 J.F
- 12.08.24 16:15 io
- 12.08.24 16:22 io
- 12.08.24 16:17 io
- 12.08.24 16:20 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A