  • Data: 2012-02-07 12:24:34
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    >Z własnego doświadczenia wiem że samochody dość młode (czyli do 4-5
    >lat) odpalają zawsze :) - nawet przy -30. Z okupantów parkingu
    >jedynie jedno

    Chyba ze nubira - ona potrafila nie odpalic nawet przy +20 :-)

    A 4-5 lat to juz czas gdy akumulator nie jest pierwszej swiezosci, o
    czym sie wlasciciel dowiaduje oczywiscie przy -20, a nie +20 :-)

    >Za to jak jeździłem zastępczą Astrą F z bodaj 7 latami na karku to
    >musiałem 2 razy taxi wzywać, żeby do pracy dojechać :)

    A ja jak ogarnalem przewody paliwowe w tym zlym niedobrym fordzie
    1.8TD, tak nie mial problemow w zimie.

    J.