eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyregulacja pochylenia kola seicento
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2010-01-12 09:48:37
    Temat: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Tak sobie wczoraj zrobilem:
    http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/723391.html
    Sruba jest od regulacji tylnego zawieszenia od merca.
    Zakres regulacji (teoretyczny) do -2.5o.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 2. Data: 2010-01-12 09:53:02
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Tak sobie wczoraj zrobilem:
    > http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/723391.html
    > Sruba jest od regulacji tylnego zawieszenia od merca.
    > Zakres regulacji (teoretyczny) do -2.5o.

    Oczywiscie otwory rozpilowane na "fasolki", zeby uzyskac zakres
    przemieszczania sie. wzgledem zwrotnicy.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 3. Data: 2010-01-12 10:11:48
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hihd16$4l7$1@news.onet.pl...
    > Tak sobie wczoraj zrobilem:
    > http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/723391.html
    > Sruba jest od regulacji tylnego zawieszenia od merca.
    > Zakres regulacji (teoretyczny) do -2.5o.

    Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-)

    To ci chyba bedzie wplywalo na ustawienie zbieznosci ?

    J.


  • 4. Data: 2010-01-12 10:26:44
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-)

    A co ma pić piwo pod budką i narzekać, że w Polsce to nie ma pracy i w ogóle
    syf?

    Szacunek dla tych którym się chce :-)

    Pozdrawiam

    Jacek


  • 5. Data: 2010-01-12 13:37:10
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:hihd16$4l7$1@news.onet.pl...
    >> Tak sobie wczoraj zrobilem:
    >> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/723391.html
    >> Sruba jest od regulacji tylnego zawieszenia od merca.
    >> Zakres regulacji (teoretyczny) do -2.5o.
    >
    > Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-)
    >
    > To ci chyba bedzie wplywalo na ustawienie zbieznosci ?


    Zaleznosc jest taka:
    Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
    oblicza sie zbieznosc
    Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
    zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
    tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
    wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
    powierzchnia na nawierzchni.
    To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
    komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
    pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
    przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 6. Data: 2010-01-13 00:07:35
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote:
    >Zaleznosc jest taka:
    >Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
    >oblicza sie zbieznosc
    >Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
    >zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
    >tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
    >wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
    >powierzchnia na nawierzchni.

    Cos mi smierdzi - mozliwe to ? Chyba mozliwe, ale czy nie za duze
    wartosci wyjda ?

    Ale ja i tak o czym innym - na moj gust koncowka drazka nie jest na
    wysokosci sruby nieruchomej, wiec zmieniajac pochylenie zmienisz takze
    zbieznosc, i trzeba bedzie pojechac na ustawienie.

    >To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
    >komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
    >pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
    >przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.

    A nie mozna go poprosic zeby policzyl optymalne ustawienie .. i
    sprawdzic czy takie nie jest fabrycznie zadane ? :-)

    J.


  • 7. Data: 2010-01-13 08:04:27
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote:
    >> Zaleznosc jest taka:
    >> Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
    >> oblicza sie zbieznosc
    >> Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
    >> zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
    >> tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
    >> wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
    >> powierzchnia na nawierzchni.
    >
    > Cos mi smierdzi - mozliwe to ? Chyba mozliwe, ale czy nie za duze
    > wartosci wyjda ?
    >
    > Ale ja i tak o czym innym - na moj gust koncowka drazka nie jest na
    > wysokosci sruby nieruchomej, wiec zmieniajac pochylenie zmienisz takze
    > zbieznosc, i trzeba bedzie pojechac na ustawienie.

    Tak, oczywiscie masz racje.
    Przy samym zwiekszeniu pochyleniu zbieznosc sie skaszani z definicji,
    pojdzie w duza zbieznosc i trzeba bedzie przestawiac na drazkach.

    >
    >> To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
    >> komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
    >> pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
    >> przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.
    >
    > A nie mozna go poprosic zeby policzyl optymalne ustawienie .. i
    > sprawdzic czy takie nie jest fabrycznie zadane ? :-)

    Dla sportu generalnie ustawia sie pochylenie kol w minusie. Auto lepiej
    radzi sobie na zakretach kosztem sil dzilajacych na kolo kierownicy.
    Tu jest art. madrzejszego ode mnie:
    http://www.126fan.pl/www/kjs.htm
    Jest tam opisane zawieszenie CC.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: