  • 1. Data: 2010-01-12 10:24:52
    Temat: autostrad nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku
    :-)

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-01-12 10:32:47
    Temat: Re: autostrad nie bedzie
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku :-)
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    no proszę Cię, nie mów, że wierzyłeś w te obietnice ;-)
    brat

  • 3. Data: 2010-01-12 10:33:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku :-)
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    Całe szczęście, że największe nawałki są na drogach interesujących głównie
    warszawiaków i mieszkańców wschodnich rejonów kraju.
    Te drogi które są ważne dla mnie idą nieźle.

  • 4. Data: 2010-01-12 10:50:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku :-)
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    PO też nie będzie. :-)
    neelix

  • 5. Data: 2010-01-12 10:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hihf4o$b8d$1@news.onet.pl...

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    > PO też nie będzie. :-)

    Kaczory beda ? Nie wiem co gorsze :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-01-12 13:17:46
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku :-)
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__
    > Raport_z_budowy_autostrad.html

    Heh a już kilka lat wstecz znany polityk/aktor z Białegostoku powiedział ze
    nie będzie niczego ;P

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-01-12 13:33:17
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-12 10:24, J.F. pisze:

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku :-)
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    Ja jednak uważam, ze nie ma na co narzekać. Prace nad budową/remontem
    dróg w Polsce idą w niespotykanym dotąd tempie.

  • 8. Data: 2010-01-12 13:43:17
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Miecio pisze:

    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    > Ja jednak uważam, ze nie ma na co narzekać. Prace nad budową/remontem
    > dróg w Polsce idą w niespotykanym dotąd tempie.

    Za chwile bedziesz podziwial tempo remontow i tempo CBA w ustalaniu
    sprawcow.

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-01-12 13:47:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał

    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    > Kaczory beda ?

    Nie będą!

    > Nie wiem co gorsze :-)

    To do czego musimy postarać się nie dopuścić - powrotu PiS do władzy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 10. Data: 2010-01-12 15:01:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    > Ja jednak uważam, ze nie ma na co narzekać. Prace nad
    > budową/remontem dróg w Polsce idą w niespotykanym dotąd tempie.

    Z jednej strony niby tak, bo troche tego przybylo w calym kraju, od
    Zgorzelca do Krakowa mozna nie zjezdzac z autostrady, i obwodnice
    wrocka wreszcie widac jak buduja, a z drugiej ... wszystkiego z
    palca nie wyssali chyba ... to kiedy bede mogl dojechac do Warszawy
    i Poznania 4-ro pasowa droga ?

    J.