-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: regulacja pochylenia kola seicento
Date: Wed, 13 Jan 2010 08:04:27 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <hijr9u$dha$1@news.onet.pl>
References: <hihd16$4l7$1@news.onet.pl> <hihec9$8tc$1@news.onet.pl>
<hihqdn$c7q$1@news.onet.pl> <l...@4...com>
NNTP-Posting-Host: acfg252.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1263366270 13866 83.9.208.252 (13 Jan 2010 07:04:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 07:04:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <l...@4...com>
X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2246674
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote:
>> Zaleznosc jest taka:
>> Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
>> oblicza sie zbieznosc
>> Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
>> zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
>> tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
>> wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
>> powierzchnia na nawierzchni.
>
> Cos mi smierdzi - mozliwe to ? Chyba mozliwe, ale czy nie za duze
> wartosci wyjda ?
>
> Ale ja i tak o czym innym - na moj gust koncowka drazka nie jest na
> wysokosci sruby nieruchomej, wiec zmieniajac pochylenie zmienisz takze
> zbieznosc, i trzeba bedzie pojechac na ustawienie.
Tak, oczywiscie masz racje.
Przy samym zwiekszeniu pochyleniu zbieznosc sie skaszani z definicji,
pojdzie w duza zbieznosc i trzeba bedzie przestawiac na drazkach.
>
>> To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
>> komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
>> pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
>> przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.
>
> A nie mozna go poprosic zeby policzyl optymalne ustawienie .. i
> sprawdzic czy takie nie jest fabrycznie zadane ? :-)
Dla sportu generalnie ustawia sie pochylenie kol w minusie. Auto lepiej
radzi sobie na zakretach kosztem sil dzilajacych na kolo kierownicy.
Tu jest art. madrzejszego ode mnie:
http://www.126fan.pl/www/kjs.htm
Jest tam opisane zawieszenie CC.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=