eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyregulacja pochylenia kola seicentoRe: regulacja pochylenia kola seicento
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Date: Wed, 13 Jan 2010 08:04:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <hijr9u$dha$1@news.onet.pl>
    References: <hihd16$4l7$1@news.onet.pl> <hihec9$8tc$1@news.onet.pl>
    <hihqdn$c7q$1@news.onet.pl> <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: acfg252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263366270 13866 83.9.208.252 (13 Jan 2010 07:04:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 07:04:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2246674
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote:
    >> Zaleznosc jest taka:
    >> Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
    >> oblicza sie zbieznosc
    >> Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
    >> zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
    >> tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
    >> wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
    >> powierzchnia na nawierzchni.
    >
    > Cos mi smierdzi - mozliwe to ? Chyba mozliwe, ale czy nie za duze
    > wartosci wyjda ?
    >
    > Ale ja i tak o czym innym - na moj gust koncowka drazka nie jest na
    > wysokosci sruby nieruchomej, wiec zmieniajac pochylenie zmienisz takze
    > zbieznosc, i trzeba bedzie pojechac na ustawienie.

    Tak, oczywiscie masz racje.
    Przy samym zwiekszeniu pochyleniu zbieznosc sie skaszani z definicji,
    pojdzie w duza zbieznosc i trzeba bedzie przestawiac na drazkach.

    >
    >> To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
    >> komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
    >> pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
    >> przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.
    >
    > A nie mozna go poprosic zeby policzyl optymalne ustawienie .. i
    > sprawdzic czy takie nie jest fabrycznie zadane ? :-)

    Dla sportu generalnie ustawia sie pochylenie kol w minusie. Auto lepiej
    radzi sobie na zakretach kosztem sil dzilajacych na kolo kierownicy.
    Tu jest art. madrzejszego ode mnie:
    http://www.126fan.pl/www/kjs.htm
    Jest tam opisane zawieszenie CC.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: