  • 1. Data: 2010-01-12 01:18:16
    Temat: Przerabianie fotela
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    Czy ktoś spotkał się z przerabianiem mechaniki foteli ?
    Jestem dość wysoki i zakres regulacji fotela (sterowanie elektryczne)
    jest za mały żeby ustawić go sobie wygodnie. Żeby było ok, musiałbym
    podnieść przednią krawędź siedziska o kilka cm.
    Tak na logikę to powinno dać się zrobić. Jak nie przez przerobienie
    czegoś w mechanice, to może przez dołożenie jakieś gąbki.
    Nie wiem tylko kogo do tego szukać. Google mechaników od foteli jakoś
    nie znajdują...

    Jarek

  • 2. Data: 2010-01-12 07:43:47
    Temat: Re: Przerabianie fotela
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    > czegoś w mechanice, to może przez dołożenie jakieś gąbki.
    > Nie wiem tylko kogo do tego szukać. Google mechaników od foteli jakoś

    Podluz odpowiednie dystanse pod szyny fotela, pomiedzy szyny a podloge.
    Niestety, jak tylne uchwyty sa pod katem (nie plasko, rownolegle do
    podlogi) to pod nie nic nie podlozysz, bo wtedy ucieknie ci przednie
    mocowanie z otworow. Najlepiej wykrec fotel to zobaczysz co i jak :)

    MarcinJM