    From: Maciej Pilichowski <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: randomizowany quicksort: analiza dzialania
    Date: Thu, 13 May 2010 08:12:46 +0200

    On Wed, 12 May 2010 01:30:16 -0700 (PDT), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

    >Je?li za bzdurę uważasz oczywiste rzeczy to się nie dogadamy :)

    Rozrysuj sobie to na kartce, sam to stwierdzisz.

    Puscilem to pytanie na kilku forach, bardziej mi chodzilo o
    odtworzenie sposobu myslenia autorow, ale ze wzgledu na zero
    odpowiedzi zaczynam liczyc ten wzorek, moze sie okaze, ze sie skraca
    do tego co autorzy podali na koncu (wartosc oczekiwana), choc mocno
    watpie.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/