    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 22 Jan 2015 03:39:59 -0800 (PST)
    <54b5b917$0$2650$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <54b95705$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <f...@g...com>
    <6...@g...com>
    <2...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <m9qjnp$350$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: python...
    From: firr <p...@g...com>

    tak naprawde chyba jesli dzis chce sie mowic o wydajnosci to nalezy pisac pod gpu
    opencl/cuda, cos takiego

    problem w tym ze to pai jest troche zaporowe, mz nie jest ladne, to raczej cos
    takiego jak kolejne winapi

    dla mnie jednak i tak powstaje dylemat czy sie tym zajmowac

    (mniejszy niz pytanie czy zajmowac sie javascryptem i pythonem co jest z kolei
    mniejszym dylematem niz pytanie czy zajmowac sie java i c++
    (ciezko z kolei powiedziec czy zajmowanie sie lispami jest wyzej
    czy nizej niz java w tym rankingu chyba wyzej)

    opencl < js,python < lisp itp godkowe klimaty < java, c++, c#

    ;-)

    chyba bede musial sie wyszkolic w tym gpu jednakze nie jestem pewien czy teraz mam na
    to czas

    pytanie tez gdzie umiescic asma na tym schmacie prorytetow (czy nizej czy wyzej niz
    opencl, mozliwe ze gdzies na rowni) [i tak ten schemat jest tylko wycinkiem tego co
    mozna prioretyzowac ;\]