  • Data: 2017-12-22 13:39:37
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Dec 2017 13:21:26 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > A co to za roznica ?
    > Przeciez to sie dzieje raz w imporcie i nie jest widoczne na
    zewnatrz.
    > Nie bedzie wiec nigdy "mutowane".
    > Czyli szczegol nieznaczacy kompletnie.

    Teoretycznie pozwala na optymalizację. Czyli szybsze działanie.

    > Po co ? Po to zeby komus "robic problem" z edycja?
    > Lepiej niech widzi hexy niz krzaczki.
    > W dodatku w Pythonie2 musialby byc # coding na poczatku.

    No cóż, te coding to mi się samo wstawia. Więc nie przepracowuję się
    od tego.

    > Akurat w tym przypadku IMHO tak jest dobrze, (choc fak ze nie
    idealnie i tu jest
    > pole do dyskusji).

    PEP jest tu bardzo pomocny. Zwłaszcza że został zaimplementowany.

    > Po co ? Bez sensu dla 2 funkcji.
    > Typowe "akademiskie podejscie": klasa boo. bo tak "..

    Klasa po to, aby liczbę móc wyświetlać numerycznie, słownie i
    ewentualnie jeszcze jakoś (kwota, liczebnik porządkowy, słownie po
    polsku, słownie po angielsku...), także z zapisu słownie na liczbę
    cyferkami.

    > Nie rozumiem? Po co?
    > Przeciez to za zalozenia zadziala tylko dla jezyka polskiego.

    Da się.

    > Nie rozumiem.

    Trywialne: pięć złotych, bez pięciu złotych, pięcioro dzieci, o
    pięciorgu krasnoludkach, samopięć.