  • Data: 2017-12-22 13:30:49
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

> [...]
    spieprzyć (np.
    > skasować swoje dane). WINDOWS: ZU może spieprzyć wszystko (np. skasować dane
    wszystkich
    > użytkowników).
    > W Linuksie mogę celowo założyć konto "Wacek", celowo odpalić na nim trojana i potem
    skasować tego
    > Wacka razem z trojanem. I jest czysto.
    >
    > W Windows muszę ufać że aktualizacje nie instalują trojanów (a tylko telemetrię, he
    he), a
    > kliknięcie na załącznik potrafi zrobić z dysku jesień średniowiecza (z prośbą o

    Tak, Na moim gentoo jestem rootem i moge zrobic "doslownie" wszystko
    (czego nieraz bolesnie doswiadczylem:).
    Tworzysz mity chlopcze :)

    > Ależ właśnie ma! Bo jest "poza świadkiem C++"

    PyQT jest "poza swiatkiem" QT ? Raczysz kpic :)

    > wywalilem QT do kosza
    >
    > Windows Forms jest obsolete. Ma trudności ze skalowaniem. WPF ze MVVM jest trochę
    lepsze. Ale tak
    > czy siak to getto MS Windows.

    Wiem ze obsolete (choc dlugie lata bedzie w uzyciu i dzialac - mimo "skalowania" :)
    Napisalem kiedy porzucilem QT. Juz samo WinForms wystarczalo aby to zrobic
    WPF to juz zupelnie inna (lepsza) bajka
    PS: A MVVW to IMHO "cofka" w stosunku do starego dobrego MVC

    PS: Gettem to jest wlasnie Linux.
    Troche go (do czasu) ratuje embedded, ale i tam wkracza i windows (i to do
    firmware:)

    AK