  • Data: 2011-09-27 21:49:41
    Temat: Re: puscil na spawie?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 21:45:36 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Ale to nie Państwo ma za Ciebie myśleć.

    ale cały czas usiłuje mi wmówić, że wie lepiej. I zmusić mnie karami do
    zastosowania się.

    >Masz wybór - jechać tak jak Ci
    > sugeruje,

    nie sugeruje a każe. Sugerują to niemcy 130kmh na autostradzie

    > 70-90km/h minimalizując w ten sposób ryzyko kolizji i jego
    > poważnych następstw, albo jechać 150 ograniczając sobie szanse na
    > wykonanie jakiegokolwiek manewru i ocalenie skóry.

    z jaką prędkością mam jechać to zależy od wielu rzeczy jak droga, jej
    stan moje zmęczenie itp. Do tego dochodzi mnóstwo znaków nijak sie
    mających do rzeczywistości.

    Jak to jest, że samochody i drogi mamy dużo lepsze niż dawniej a
    ograniczenia coraz niższe? IMHO doprowadzenie przez państwo do zaniku
    myslenia na drodze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?