  • Data: 2011-09-27 22:00:22
    Temat: Re: puscil na spawie?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 21:39, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 21:30:42 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > w moim świecie samochody nie rozpadają się ani przy 10kmh ani przy
    > 200kmh. Jak sam zauważyłeś do tego potrzebne jest spotkanie z ciałem
    > obcym. A skutki wypadku zależą od wielu rzeczy nie tylko od prędkości.

    No popatrz jakie truizmy przyszło Ci prawić. Szkoda tylko, że tak
    chętnie pomijasz wpływ prędkości na skutki wszelakie - z fizyki
    wynika (przynajmniej tak mnie uczono), że energia kinetyczna rośnie
    z kwadratem prędkości. Cóż, chyba nie trzeba otwierać przewodu
    doktorskiego, by uzasadnić fakt (o ile w ogóle fakty trzeba
    uzasadniać), że prędkość ma bezpośredni wpływ na skutki wypadków.

    > Ale łatwiej jest wprowadzić ograniczenia prędkości niż nauczyć ludzi
    > myślenia.

    A skąd takie wnioski? Podzwonne wcześniejszych teorii?

    > Zwłaszcza, że przy okazji tych pierwszych można jeszcze
    > kierowców wydoić na mandatach.

    Jakoś mi to nie przeszkadza. Ciekawe czemu ostatni mandat mam z 1994
    (z Polski). Ba, żebym nie jeździł, a do tego tylko po Polsce.
    Żona to już w ogóle ewenement - żadnego mandatu w życiu nie dostała,
    nawet za parkowanie.

    Znaczy jak - można?