  • 1. Data: 2011-09-27 01:31:16
    Temat: puscil na spawie?
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401

  • 2. Data: 2011-09-27 10:34:04
    Temat: Re: puscil na spawie?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/j5r205$q4n$1@inews.ga
    zeta.pl
    *K* napisał(-a):

    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401

    Możliwe. Ale świadczyłoby to o nędznej jakości spoiny, która jeśli
    dobrze wykonana, jest mocniejsza od spawanych elementów. No i o tym, że
    to "składak" ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-09-27 10:38:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 01:31, K pisze:
    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401

    To nie BMW, nie licz na zainteresowanie.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2011-09-27 11:08:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 10:38, Karolek pisze:
    401
    > To nie BMW, nie licz na zainteresowanie.

    Ale się kuźwa wrażliwy zrobiłeś....

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-27 11:08:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 01:31, K pisze:
    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401

    Samochody nie są pancerne. No i czy widziałeś kiedyś taki niespawany?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-27 12:37:57
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 01:31:16 +0200, K napisał(a):

    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401

    To był jeden z tych twierdzących, że ograniczenia prędkości to urzędnicza
    durnota.

  • 7. Data: 2011-09-27 12:45:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 12:37:57 +0200 osobnik zwany Ghosthunter
    wystukał:

    401

    > To był jeden z tych twierdzących, że ograniczenia prędkości to
    > urzędnicza durnota.

    a to rozpadł się od prędkości czy od jej wytracenia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-09-27 12:53:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 12:45, masti pisze:

    >>> http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=17
    401
    > a to rozpadł się od prędkości czy od jej wytracenia?

    Gdyby nie miał czego wytracać, to by się rozpadł?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-09-27 14:12:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 12:53:42 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Gdyby nie miał czego wytracać, to by się rozpadł?

    gdyby w nic nie walnął to by się rozpadł?

  • 10. Data: 2011-09-27 14:16:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 12:53, DoQ pisze:

    > Gdyby nie miał czego wytracać, to by się rozpadł?

    Moze tak gwaltownie przyspieszyl, ze silnik z przednia osia napedowa
    postanowil oddzielic sie od reszty ;)

    --
    venioo
    GG:198909