  • Data: 2011-05-25 22:59:41
    Temat: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 22:25, Bydlę pisze:

    > To ty tak twierdzisz, bo nie twoje auto uszkodzono.
    > My - jak wspominałem - nie widzieliśmy ani jednego, a ni drugiego pojazdu.
    > Ani przed, ani po zdarzeniu...
    > ;>
    W zasadzie to nie zamierzam dalej prowadzić z tobą dyskusji, ale
    (głównie dla innych z tego wątku, możesz się już nie fatygować z
    kolejnym błyskotliwym komentarzem) wklejam jedno ze zdjęć zderzaka
    poszkodowanego, dla zilustrowania moich wątpliwości. Strzałką jest
    zaznaczone rzekome uszkodzenie spowodowane tym dzisiejszym stuknięciem
    (ta mniejsza ryska, tej dużej powyżej ani pozostałych nie próbował
    sugerować)

    http://imageshack.us/photo/my-images/600/img20110525
    008.jpg/

    --