  • Data: 2009-03-20 22:38:55
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyciągnąłeś błędne wnioski - oni jedynie grali w swoją grę
    > oni się znają - Ty uznałeś że się nie znasz...

    nie uznalem tylko sie nie znam...

    > oczywiście - masz związane ręce - bo w tym wypadku to oni decydują...

    zawsze decyduje osoba dysponujaca swoim / dziecka wizerunkiem.
    Najlepsze jest, ze oni chcieli mi dac te zgode ale wpadli we wlasne
    pulapki prawnicze i jak mi rozwineli temat na miejscu a pozniej w
    trakcie korespondencji to wymieklem. Chcieli wykombinowac
    sensowna umowe z punktu widzenia prawnego bo na widok mojej
    dostali napadu smiechu :)

    > ale jeśli chodzi o spojrzenie ogólne... nie zawsze ktoś kto jest
    > prawnikiem i zaczyna straszyć Cię może zrobić Ci krzywdę...

    nikt mnie nie straszyl nie wiem skad znowu doszedles to tych
    wnioskow. To jest proste jak budowa cepa. Proste pytanie
    o mozliwosc publikacji zdjec w portfolio i odpowiedz tal lub nie.
    W przypadku prawnikow to nie dziala widac. Niema w tej
    kwesti miejsca na straszenie. Na straszenie jest czas jak ktos
    wykozysta te zdjecia gdziekolwiek i niema zgody :)

    Roger