  • Data: 2009-03-21 12:16:08
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > O Konstytucji to najwyżej słyszałeś...

    po pierwsze nigdzie nie pisałem o konstytucji, po drugie wszystkie
    argumenty obrońców publikacji są wypowiadane takim tone że wszytsko
    staje się jasne.

    > Generalnie możesz robić wszystko, co nie jest zabronione. I nie robić
    > tego, co nie jest nakazane.

    Zastanów się czy to że coś wolno jest wystarczającym powodem by nie brać
    pod uwagę zdania innych osób. Dzięki takiemu zachowaniu robi się po
    prostu niesympatycznie.

    Teoretycznie możesz głośno wyrażąć negatywne opinie o ubiorze swojej
    sąsiadki ale czy to robisz ?

    pozdrawiam
    Qbab