  • Data: 2009-03-21 21:26:41
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pewnie, co to dla ciebie Konstytucja...

    Manipulujesz.

    > Tak? A co takiego?

    odpowiedź:

    > Niesympatycznie to się robi, jak jakiś palant

    a to:

    > z powodu własnego ego i
    > patologicznej chęci mieszania innych do jego prywatnego konfliktu z byłą
    > uważa, że wrzaskiem i groźbami może własne prawo stanowić.

    sobie dorobiliście (generalnie to już ociera się o pomówienie może nie
    prawnie ale na pewno moralnie) do tego by usprawiedliwić nie zdejmowanie
    zdjeć mimo reakcji ojca.
    Nie macie pojęcia o tym jakie są przyczyny ale został on zwyzywany od
    psychopatów, palantów itp.
    Nie ma o czy dyskutować. Brak kultury widoczny na 100 metrów.

    Pozdrawiam
    Qbab