  • Data: 2009-03-20 19:42:33
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar wrote:

    > Robercie, z moich sądowych doświadczeń z moją byłą małżonką
    > dowiedziałem się, że oboje rodzice muszą być jednomyślni
    > w takich decyzjach. :)

    a czy ta jednomyślność musi być także spełniona przy spożywaniu posiłku -
    gruszka czy pomarańcza, czekolada czy lody, bułka razowa czy chleb tostowy?
    na wszystko papierek??
    widzisz w tym jakiś sens?

    rodzice wspólnie decydują o najważniejszych sprawach - nie o pierdołach

    > Podobną sytuację miałem ostatnio z panią od plastyki.
    > Przy odbieraniu córki okazało się, że namalowała ładny obraz
    > i pani zapytała mnie, czy będzie mogła oddać pracę na wystawę.
    > Zapytałem córkę, czy chciałaby obraz oddać na wystawę i zgodziła się.
    > Tak więc bez pytania byłej małżonki powiedziałem pani,
    > że może wziąć obraz.
    > Chyba nie muszę wyjaśniać co matka córki nakrzyczała w tym temacie...
    > pomimo, że mam w domu kilkanaście podobnych obrazów córki
    > a matka ma ich nawet więcej.

    no i właśnie o tym jest ta dyskusja tutaj...
    o patologii...

    :(

    http://www.wrzuta.pl/audio/vSPTZfHX7J/lona_-_wlamywa
    cz