  • Data: 2009-03-20 15:51:03
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gq03n3$55u$1@node1.news.atman.pl...

    > Robercie, z moich sądowych doświadczeń z moją byłą małżonką
    > dowiedziałem się, że oboje rodzice muszą być jednomyślni
    > w takich decyzjach. :)

    mogę powiedzieć tylko jedno, w dość ponurych snach nie przyszło by mi do głowy,
    że dorosli ludzie będą toczyc swoje chore gierki dotyczące zgody na przekazanie
    pracy dziecka na wystawe albo publikacji jego wizerunku,
    odrobina rozumu i godności podpowiada, że po rozwodzie i rozstaniu nalezy
    wypracowac jakiś sensowny sposób postepowania z dzieckiem i kontaktowania się z
    byłym małżonkiem, mając na względzie dobro dziecka