  • Data: 2009-03-20 16:06:11
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Nie wprowaszaj ludzi w błąd, bo jeszcze ktoś posłuch tych twoich
    > "mądrych" rad narobi sobie problemów.

    póki co to ja podałem konkretne paragrafy
    Ty tylko wydumane przemyślenia
    masz jeszcze jakieś - super -zachowaj je dla siebie...

    > Idź to powiedz w biurze paszportowym jak będziesz wyrabiał paszport
    > dla swojego niepełnoletniego dziecka. Ty i matka dziecka musicie
    > złożyć podpisy na wniosku (osobiście przed urzędnikiem) inaczej możesz
    > sobie pogwizdać na paszporcik dziecka. I nie ważne czy dziecko jest ze
    > związku legalnego czy nie, czy jesteś nadal w związku czy po
    > rozwodzie ... oba podpisiki kolego ... oba.

    przeczytak KRIO - błagam - bo pleciesz trzy po trzy
    paszport a publikacja wizerunku to dwie różne rzeczy
    a póki po rozwodzie opiekunem jest matka to ona decyduje

    --
    pozdrawiam