  • 61. Data: 2011-04-14 21:45:16
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Ale on to zrobił specjalnie, buraczku, to świadomy sposób kreacji
    > graficznej. Idź sobie do na jakąś wystawę sztuki współczesnej,
    > uświadom się odrobinę. Macie tam tego od groma (czego, jako jednej z
    > nielicznych rzeczy, zazdroszczę).
    > Sorry za złamanie milczenia, ale gość chyba naprawdę nie łapie
    > oczywistości :)

    daj spokój... czy z karaluchami i szczurami też prowadzisz dyskusje?

  • 62. Data: 2011-04-14 22:00:53
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > Teraz pomysl, co bys zrobil jakby sie taka latwa jolka, przypierdolila
    > do ciebie i imputowala to, co mnie imputuje?
    > Ja widzac takie niereformowalne przypierdalajace sie latwe kurwiszcza,
    ..
    > ktora sie do mnie przypierdala ze swoimi insynuacjami?
    > Jesli takie latwe kurwiszcze chce sie ze mna w ten sposob zabawiac, to
    > niech nie oczekuje wersalu.
    ..
    > Ale kurwiszcze musi sobie ulzyc i dowartosciowac sie swoimi chorymi
    > wyobrazeniami o emigrantach.
    .. mimo ze ja nie
    > dopierdalalem sie do ciebie i nie imputowalem ci swoich urojen.

    :) mordę wytarł i znowu się zapluł, nieestetycznie. Kolega DZ oprócz
    typowego słownictwa dla swojego środowiska składającego się głównie z
    dwóch wyrazów (pier....c oraz ku...a )w różnych odmianach, za pomocą
    których jest w stanie wyrazić każdą emocję oraz swoje skromne myśli,
    użył trzykrotnie słowa mało popularnego wśród polskich emigrantów tego
    typu - mianowicie "imputować". Wytłumaczeniem tej anomalii może być
    wysokie ciśnienie lub czytanie polskiej grupy dyskusyjnej.
    Zastanawiający na pierwszy rzut oka jest brak trzeciego głównego słowa
    na literkę ch, ale ta dysfunkcja da się wytłumaczyć prostym tokiem
    "rozumowania" DZ, że osoba o nicku 'łatwa jolka' musi być kobietą o
    imieniu Jolanta i być łatwa w sensie erotycznym, wiec chujem nie jest :)
    a wręcz przeciwnie. Kolego DZ, odpręż się, twarz desaturate, uśmiechnij
    się, jak nie będziesz czerwony i wkurwiony, to nikt nie pomyśli, żeś
    polski emigrant, dopóki się oczywiście nie odezwiesz...
    Pozdrawiam J :)

  • 63. Data: 2011-04-14 22:26:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 6:00 pm, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:
> [...]
    > się, jak nie będziesz czerwony i wkurwiony, to nikt nie pomyśli, żeś
    > polski emigrant, dopóki się oczywiście nie odezwiesz...

    Dzieki twojej osobie, przypetalo sie slowo na "ch".
    Ciesze sie za uzupelnienie tego slowa, ktorego barak tak dotkliwie ci
    doskwieral, ze musiales mnie w tym poratowac.
    Tez pozdrawiam :)

  • 64. Data: 2011-04-14 22:28:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 5:45 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    tml

    > daj spok j... czy z karaluchami i szczurami te prowadzisz dyskusje?

    On juz tak ma, a ty nie jestes przeciez lepszy od niego.

  • 65. Data: 2011-04-15 06:39:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 3:52 am, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Nie zgadzam sie absolutnie. Zdjecia sa KOLOROWE jak i wiekszosc Twoich
    > Janko.
    > Kawal solidnego rzemiosla w tych zdjeciach widze, i umiejetnej pracy
    > z osobami bioracymi udzial w tej uroczystosci.

    Co sie z toba dzieje chlopie?
    Ty na przemian, to mnie jebiesz, to wychwalasz.
    Najgorsze, ze w obu wypadkach czuje, iz piszesz to szczerze ;)

  • 66. Data: 2011-04-15 06:55:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 4:20 am, Czarek <4...@g...de> wrote:

    > Oho, następny robi sobie wrogów :->

    > Chciałbym zobaczyć polskiego kotleciarza, który tak ustawi grupę.
    > Zastanawiam się, czy to bardziej kwestia umiejętności fotografa, czy
    > zdyscyplinowania gości?

    Wiecej niz 99% to jest umiejetnosc fotografa.
    Zdyscyplinowanie gosci ma male znaczenie.
    Kiedys robilem zdjecia na slubie policjanta.
    W orszaku slubnym bylo 8 policjantow z partnerkami.
    Takiej rozwydrzonej grupu chyba nigdy nie mialem.
    Nie moglem ich przekrzyczec, zeby uslyszeli i ustawili sie jak trzeba.
    Podszedlem do pana mlodego i mowie, ze jesli chce miec takie zdjecia
    jakie widzial w moich albumach, to musi mi pomoc w ich okielznaniu.
    Facet siegnal pod pache wyciagnal pistolet i strzelil w powietrze -
    zrobila sie cisza i zapowiedzial, ze teraz fotograf tutaj rozkazuje ;)
    To dzialo sie jakies 6 lat temu.
    Po okolo 2 latach robilem zdjecia jednemu z tych z orszaku slubnego,
    tez na slubie.
    Opowiadal innym i smial sie, jak sobie swietnie poradzilem na
    poprzednim slubie.

    Uzupelnie, ze nie ma szans nawet na ten pozostaly 1%, zeby grupa
    slubna liczaca kilka nascie osob ustawila sie sama prawidlowo do
    zdjecia.

    Pewnie ogladales to zdjecie na stronie powitalnej mojejj website.
    Tam jest jeden facet stojacy po prawej stronie,
    On nie mogl przykucnac, bo byl po ciezkim wypadku.

  • 67. Data: 2011-04-15 07:28:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 5:19 am, "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote:

    > Wrog w? Przecie jako tych zdj nie podlega dyskusji - lubne
    > s dobre, gdy podobaj si m odym. Skoro kolega ma du o zam wie
    > - to znaczy, e zdj cia *s * dobre.

    Ja od lat staram sie o tym przekonac innych na tej grupie, ze wlasnie
    tak jest jak napisales.
    Ale oni i tak nie daja sie przekonac, ze ja potrafie robic zdjecia a
    nawet twierdza, ze ja wcale zdjec nie robie, bo jak moze robic zdjecia
    ktos, kto nie pokazuje swoich zdjec i nie swojej strony internetowej.
    Samo zapewnianie z mojej strony, ze sie myla, bylo uznawane tutaj za
    jkies herezje.

    > Osobi cie, to taki patent mi si bardzo podoba:http://tinyurl.com/5wb38sr
    > Jak takie co na ywo w albumie wygl da?

    Bardzo duzo zalezy od rodzaju.
    Przez 15 lat oferowalem najlepsze albymy klasyczne, takich firm jak:
    Florentina http://www.albumart.com/textfiles/albumbio_Flor.htm
    Art leather http://www.artleather.com/
    Renaissance http://www.renaissancealbums.com/new/index.html
    i na samym poczatku paru innych firm, zanim nie poznalem, ktore sa
    najlepsze.
    Jednoczesnie ich wada bylo to, ze byly najdrozsze, ale wolalem mniej
    zarobic a dac dobry produkt.

    Zeby w tego typu albumach wmontowac zdjecie panoramiczne, trzeba bylo
    kupic specjalne kartki.
    Za dolozenie panoramy do albumow tego typu, klient doplacal nawet do
    200 dolarow.
    Koszt takiego albumu z 30 kartkami, dochodzil do 1500 dolarow.
    Sam album firmy Florentina z osiemnastoma kartkami, bez zdjec i z
    jednym rodzajem masek, kosztowal rowne 400 dolarow.
    Byly to czasy przed nastaniem albumow cyfrowych.
    W tego typu albumach, taka panorama robila jak najlepsze wrazenie.

    W albumach "cyfrowych", najczesciej robi sie kolaze na rozkladowkach,
    bo jest latwiej i szybciej.
    Obecnie mozna zrobic ladne albumy "cyfrowe", za bardzo male pieniadze.

  • 68. Data: 2011-04-15 07:38:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 8:28 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > fajnie ta przejarana poręcz wygląda.

    Dlaczego w liczbie pojedynczej?
    Na tym zdjeciu, obie porecze sa "przejarane", bo tak pasowalo.
    Dolna poprzeczka tez jest przejarana na calej dlugosci.
    Dodatkowo kilka punktow na sukni pani mlodej i mala plamka na lysinie
    pana mlodego.
    Podczas obrobki takich zdjec, caly czas widac gdzie jest co przejarane
    lub niedojarane.
    Zanaczna wiekszosc zdjec w tym albumie ma przejarania w wielu
    miejscach.
    Najbardziej przejarane jest niebo na jednym ze zdjec.
    Takie rzeczy spradza sie w czasie sekundy na kazde zdjecie.
    Tylko maniaki psychopatyczne czepiaja sie takich rzeczy i to tylko
    takie, ktore poczuly sie urazone.
    Klientom, to nie przeszkadza.

  • 69. Data: 2011-04-15 07:45:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-13 10:29, Czarek pisze:

    > Z przyjemnością obejrzałem. Autorowi nie można odmówić
    > profesjonalizmu. A czy się komuś podoba, czy nie... nie ma to
    > znaczenia; takie prezentacje przygotowuje się dla określonego klienta.

    Sorry, ale już na pierwsze trzy ujęcia po wejściu na stronę, dwa są do
    kitu: na górnym jakiś badziew po lewej, do przekadrowania albo
    wyszopowania, a środkowy kadr jest typowy dla kogoś, kto nie ma o
    kadrowaniu pojęcia - mała grupa na środku, za to uchwycona kratka
    ściekowa. Nawet to trzecie przekadrowałbym tak, żeby uciąć tę paczkę po
    lewej.

    Czarek, coś Ci się z profesjonalizmem pomyrdało tym razem, tak pstrykają
    goście z pierwszą lustrzanką, co chcą dorobić pięć stówek. I nie byłoby
    w tym w sumie nic złego, gdyby właściciel nie robił z siebie Instytucji
    Fotografii Zawodowej.

    --
    pozdrawia Adam
    /szukam plugina do firefoxa wycinającego wiadomości sportowe i politykę/

  • 70. Data: 2011-04-15 07:51:48
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sam przyznajesz, ze zrobiles to, bo nie mogles sie
    > powstrzymac.

    Nie mogłem się powstrzymać z tego powodu:
    "...polska latwa kurwa".
    Gdybyś nie dopisał "polska" to bym to olał... Reszte
    dopowiedz sobie sam jeśli potrafisz...
    Jak dla mnie jesteś żałosny.