  • Data: 2011-04-15 07:38:26
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 14, 8:28 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > fajnie ta przejarana poręcz wygląda.

    Dlaczego w liczbie pojedynczej?
    Na tym zdjeciu, obie porecze sa "przejarane", bo tak pasowalo.
    Dolna poprzeczka tez jest przejarana na calej dlugosci.
    Dodatkowo kilka punktow na sukni pani mlodej i mala plamka na lysinie
    pana mlodego.
    Podczas obrobki takich zdjec, caly czas widac gdzie jest co przejarane
    lub niedojarane.
    Zanaczna wiekszosc zdjec w tym albumie ma przejarania w wielu
    miejscach.
    Najbardziej przejarane jest niebo na jednym ze zdjec.
    Takie rzeczy spradza sie w czasie sekundy na kazde zdjecie.
    Tylko maniaki psychopatyczne czepiaja sie takich rzeczy i to tylko
    takie, ktore poczuly sie urazone.
    Klientom, to nie przeszkadza.