  • Data: 2011-04-19 03:29:03
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 15, 3:51 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Nie mogłem się powstrzymać z tego powodu:
    > "...polska latwa kurwa".
    > Gdybyś nie dopisał "polska" to bym to olał... Reszte
    > dopowiedz sobie sam jeśli potrafisz...
    > Jak dla mnie jesteś żałosny.

    Byc moze nie wiesz tego, ze polskie kurwy sa jedne z najlatwiejszych.
    Nawet same sie reklamuja, ze sa latwe.
    Tak bylo dawno temu w polsce i tak jest w stanach odkad tu jestem.
    Sam sie dziwie, ze tak jest i stwierdzam tylko fakt.
    Zalosne to jest wypowiadanie sie, o czyms, czego sie nie wie.
    Mam ci poszukac na temat latwych i polskich kurew?
    To dla mnie zaden problem, jesli sam nie potrafisz znalezc.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/