  • Data: 2011-04-15 07:28:03
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 14, 5:19 am, "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote:

    > Wrog w? Przecie jako tych zdj nie podlega dyskusji - lubne
    > s dobre, gdy podobaj si m odym. Skoro kolega ma du o zam wie
    > - to znaczy, e zdj cia *s * dobre.

    Ja od lat staram sie o tym przekonac innych na tej grupie, ze wlasnie
    tak jest jak napisales.
    Ale oni i tak nie daja sie przekonac, ze ja potrafie robic zdjecia a
    nawet twierdza, ze ja wcale zdjec nie robie, bo jak moze robic zdjecia
    ktos, kto nie pokazuje swoich zdjec i nie swojej strony internetowej.
    Samo zapewnianie z mojej strony, ze sie myla, bylo uznawane tutaj za
    jkies herezje.

    > Osobi cie, to taki patent mi si bardzo podoba:http://tinyurl.com/5wb38sr
    > Jak takie co na ywo w albumie wygl da?

    Bardzo duzo zalezy od rodzaju.
    Przez 15 lat oferowalem najlepsze albymy klasyczne, takich firm jak:
    Florentina http://www.albumart.com/textfiles/albumbio_Flor.htm
    Art leather http://www.artleather.com/
    Renaissance http://www.renaissancealbums.com/new/index.html
    i na samym poczatku paru innych firm, zanim nie poznalem, ktore sa
    najlepsze.
    Jednoczesnie ich wada bylo to, ze byly najdrozsze, ale wolalem mniej
    zarobic a dac dobry produkt.

    Zeby w tego typu albumach wmontowac zdjecie panoramiczne, trzeba bylo
    kupic specjalne kartki.
    Za dolozenie panoramy do albumow tego typu, klient doplacal nawet do
    200 dolarow.
    Koszt takiego albumu z 30 kartkami, dochodzil do 1500 dolarow.
    Sam album firmy Florentina z osiemnastoma kartkami, bez zdjec i z
    jednym rodzajem masek, kosztowal rowne 400 dolarow.
    Byly to czasy przed nastaniem albumow cyfrowych.
    W tego typu albumach, taka panorama robila jak najlepsze wrazenie.

    W albumach "cyfrowych", najczesciej robi sie kolaze na rozkladowkach,
    bo jest latwiej i szybciej.
    Obecnie mozna zrobic ladne albumy "cyfrowe", za bardzo male pieniadze.