eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ;)Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skal? ;)
  • Data: 2010-03-06 15:05:45
    Temat: Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skal? ;)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-04 22:30, J.F. pisze:

    > Nie martw sie, ktos to produkuje w calych kilometrach, tna sobie
    > odbiorcy :-)

    Produkować w chinach to może. Ale czy z tych całych kilometrów idzie
    gdzieś dostać kilka metrów w Polsce? ;)
    Zapotrzebowanie na linkę wzrosło jeszcze bardziej. Próbowałem skończyć
    strojenie odbiornika. Znalazłem stacje na początku i końcu skali,
    zmieniłem antenę z KDWZO na 50cm kawałek drutu i zacząłem stroić
    precyzyjnie. I właśnie wtedy linka pękła.
    Zanim jej nie wymienię już nic więcej z tym radiem nie zrobię. ;)