  • Data: 2010-03-22 18:19:44
    Temat: Re: przeniesienie faksów
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> szukaj wiadomości tego autora

    news:ho88q3$lb5$1@news.onet.pl...
    > Zreszta nawet gdyby dalo si eustawic takei przeniesienie, to nie
    > dzialaloby ono dl akazdego przychodzacego faksu, ale tylko dla faksow
    > przychodzacych jako polaczenia typu faks - na pewno wiec dla faksow
    > wyslanych z numerow faksowych we wlasnej sieci + byc moze inne sieci GSM +
    > byc moze ISDN + bardzo byc moze VoIP.
    > Faksy wysylane z analoga bylyby rozpoznawane jako zwykl epolaczenia
    > glosowe i nie bylyby przekierowywane.

    i tego się właśnie obawiałem. Niestety kod sterujący powoduje jedynie
    wyświetlenie komunikatu: "Pomoc. Zarejestruj się" i nic nie ustawia.
    A to, co piszesz o faksach z analoga może być główną przyczyną konieczności
    posiadania odrębnego (a tym samym odrębnie opłacanego) numeru do odbierania
    faksów.

    --
    pozdrawiam pawbrok