  • Data: 2010-03-22 17:19:00
    Temat: Re: przeniesienie faksów
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> napisał w wiadomości
    news:ho84k5$lb$1@news.mm.pl...

    > Chciałem ustawić przeniesienie wszystkich faksów na numer poczty (jest
    > taka opcja w menu komórki), ale sieć nie realizuje tego polecenia. Czy w
    > erze jest w ogóle taka możliwość (czy sieć rozpoznaje rodzaj transmisji:
    > głos, faks)?

    Ciekawe, ze np. selektywne przeniesienie polaczen typu "dane" (kod 25) czy
    tez teleuslugi o kodzie 24 da sie ustawic - przynajmniej na moim numerze
    abo.
    Byc moze Era specjalnie poblokowala przeniesienei faksow, aby uniemozliwic
    "cwaniakowanie" z odbieraniem faksow na poczte bez wykupionego abonamentu.
    Zreszta nawet gdyby dalo si eustawic takei przeniesienie, to nie dzialaloby
    ono dl akazdego przychodzacego faksu, ale tylko dla faksow przychodzacych
    jako polaczenia typu faks - na pewno wiec dla faksow wyslanych z numerow
    faksowych we wlasnej sieci + byc moze inne sieci GSM + byc moze ISDN +
    bardzo byc moze VoIP.
    Faksy wysylane z analoga bylyby rozpoznawane jako zwykl epolaczenia glosowe
    i nie bylyby przekierowywane.

    Pozdrawiam
    SDD