  • 21. Data: 2011-01-13 11:16:05
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Wojsko to przeżytek, nie każdego chcą. Co raz więcej ...
    Ta młodzież :-)
    NTG.
    S.

  • 22. Data: 2011-01-13 11:17:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2011 09:50, Sylwester Łazar pisze:

    > Kochasz bardziej ludzi, czy zwierzęta?

    O czym ty chrzanisz?

    > Rąbnąłem kiedyś kota rurą wydechową od motoru, jakiegoś psa uderzyłem
    > zderzakiem.
    > Za każdym razem to było niemiłe uczucie i do dziś to pamiętam.

    A czy prawidłowo (przepisowo) przechodziły przez jezdnię, czy było to
    klasyczne wtargnięcie, hmm?

    > Strzelać do ludzi _zanim_ coś przeskrobali uważam w tym momencie za postawę
    > nieopanowania.

    Przeskrobali - przepędzili prawidłowo przechodzącego pieszego z pasów.

  • 23. Data: 2011-01-13 11:19:28
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2011 09:46, masti pisze:

    > a pająk? albo mrówka? ;)

    A jaki masz wzrok?

    Powtarzam: pies był doskonale widoczny.

  • 24. Data: 2011-01-13 11:21:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Ta młodzież :-)
    > NTG.
    > S.

    Jeszcze mieszczę się przed trójką z przodu, więc zaliczam się jak
    najbardziej do młodzieży. :)
    Ech.. Te staruchy :)

  • 25. Data: 2011-01-13 11:53:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 10:57, Filip KK pisze:
    > A które miejsca dla zwierząt są niedozwolone?
    Wyraziłem się nieprecyzyjnie, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. W
    obszarze zabudowanym, albo przynajmniej oznaczonym znakiem ostrzegającym
    o możliwości pojawienia się zwierząt, kierowca powinien zachować
    szczególną ostrożność, nie tylko ze względu na możliwość pojawienia się
    na drodze zwierząt, ale także dzieci, a może nawet ludzi ;-)
    Poza takim obszarem, trudno chyba wymagać od kierowcy, że będzie
    zwalniał przed każdą kępą krzaków, bo z niej może coś wyskoczyć.

    Maciek

  • 26. Data: 2011-01-13 12:17:48
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-13 11:19, Andrzej Ława pisze:

    > A jaki masz wzrok?
    >
    > Powtarzam: pies był doskonale widoczny.

    A co ma wzrok do przestrzegania prawa? Jaka jest prawna różnica między
    psem i mrówką? Zresztą już Ci odpowiedziano, że pies to nie pieszy, więc
    PoRD ma tu zastosowanie ewentualnie jedynie w kwestii "unikać wszelkiego
    działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub
    porządku ruchu drogowego" - wtedy faktycznie rozmiar ma znaczenie, ale
    co ma do tego przejście dla pieszych?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 27. Data: 2011-01-13 12:20:06
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 13 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 10:49 *gri*
    naskrobał(a):

    > Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z ukatrupienia rekina każdy byłby dumny.
    > A z ukatrupienia szczura. szczupaka, leszcza?

    w afekcie, czy dla "przyjemności" samego zabicia?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-01-13 12:19:32

  • 28. Data: 2011-01-13 12:28:39
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 13/01/2011 10:17, Andrzej Ława wrote:

    > Przeskrobali - przepędzili prawidłowo przechodzącego pieszego z pasów.

    Jakiego "pieszego"? Cos sie czepil?

  • 29. Data: 2011-01-13 12:42:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 10:55:27 +0100, Filip KK wrote:
    >Wojsko to przeżytek, nie każdego chcą. Co raz więcej ludzi przepisują na
    >rezerwę, mnie przenieśli do rezerwy w 2 klasie liceum z tego co pamiętam.

    Dlugo powtarzales te klasy w podstawowce :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-01-13 12:58:13
    Od: "K" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości

    > Zaobserwowana dzisiaj scenka skłoniła mnie do takiej refleksji: [...]
    > Haczyk: pieszym był mały, żółty, kudłaty kundelek. Przechodził
    > zdecydowanie prawidłowo, nie przebiegał i był dobrze widoczny.
    >
    > Jaki wyrok powinien dostać tępy ch*.*j, który rozjechałby takiego
    > prawidłowo przechodzącego przez jezdnię psa? Założenie: jest świadek,
    > obcy dla stron (poświęciłbym czas, a co!).

    zaden wyrok, a jesli by powstaly jakies uszkodzenia na samochodzie to ten
    tępy ch*.*j powinien poszukac wlasciciela i obciazyc za naprawe auta

    Tak BTW, gdyby nie jakis tępy ch*.*j przez ktorego ten pies biega po
    miescie, nie bylo by sytuacji, a Ty nie bylbys zawalidroga robiacemu
    przejscie bezpanskiemu (czy panskiemu) kundlowi

    --
    Pozdr