  • 31. Data: 2014-03-04 21:36:34
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki. Ale słucham, może jeszcze
    > się coś ciekawego dowiem.

    moze i ci daleko ale powtarzasz kłamstwo.

  • 32. Data: 2014-03-04 21:37:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Mar 2014 21:21:19 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >,,Rząd, który utworzę, nie ponosi odpowiedzialności za hipotekę, którą
    >dziedziczy. Ma ona jednak wpływ na okoliczności, w których przychodzi
    >nam działać. Przeszłość odkreślamy grubą linią. Odpowiadać będziemy
    >jedynie za to, co uczyniliśmy, by wydobyć Polskę z obecnego stanu
    >załamania"

    Podstawowym błędem było to, że wtedy nie rozliczono przeszłości. I
    ciągnie się to do dziś. Jaki był tego powód? Kto miał w tym interes?
    Możemy sobie snuć domysły.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2014-03-04 21:37:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Mar 2014 21:36:34 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >moze i ci daleko ale powtarzasz kłamstwo.

    A mogę mieć swój osąd na pewne sprawy? Czy nie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2014-03-04 21:49:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki.

    Ale to oni przerobili grubą linię razem z kontekstem na grubą kreskę.
    I Ty im uwierzyłeś...

    > Ale słucham, może jeszcze się coś ciekawego dowiem.

    Ale tu nic więcej nie ma. W sierpniu 1989 roku, kiedy Mazowiecki
    przyjął stanowisko premera, było już w kartotekach pozamiatane.
    Pozostały śmieci, którymi od czasów Olszewskiego pogrywają sobie
    różne, bardzo dziwne siły.
    Dowody, na podstawie których można było rozliczyć komunę zostały
    zniszczone w pierwszej kolejności. Nie mieliśmy najmniejszej szansy
    ich zachować. Nie zapominaj, że Polska była prekursorem przemian. To
    nie NRD, gdzie sytuacja się zmieniła w ciągu kilku dni i udało się
    przejąć archiwa.
    W Polsce najpierw nieformalne negocjacje trwały miesiącami, potem
    Okrągły Stół a w międzyczasie ciepłownie opalano papierami zamiast
    węglem :(

    Na początku 1989 roku opozycji nawet się nie śniło, że komuna upadnie
    całkowicie na pysk i ZSRR nie kiwnie w jej obronie palcem w bucie.
    Wtedy nam wszystkim się zdawało, że jakiekolwiek ustępstwo to wielkie
    zwycięstwo. Ale komuchy (z niewielkimi wyjątkami) doskonale wiedzieli,
    że każdy dzień pozostawania u władzy przybliża ich do krwawej
    rozprawy. Dlatego tak łatwo oddali władzę. Ale najpierw upewnili sie,
    że na nich haków już nie ma.
    Pozostały niedopalone zmiotki, którymi teraz IPN niszczy pionki - nic
    nie znaczące za czasów komuny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2014-03-04 21:51:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Podstawowym błędem było to, że wtedy nie rozliczono przeszłości. I
    > ciągnie się to do dziś. Jaki był tego powód? Kto miał w tym interes?
    > Możemy sobie snuć domysły.

    Nadal powtarzasz komunału Kaczora i spółki. W momencie gdy Mazoweicki
    zostawał premierem nie było już dowodów, na podstawie których możnaby
    kogokolwiek z czegokolwiek rozliczyć.

    Chyba nie oczekiwałeś obywatelskich komitetów z kałachami i naprędce
    skleconymi szubienmicami?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-03-04 22:06:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Przeczytaj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska

    ROTFL

  • 37. Data: 2014-03-04 22:06:49
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 21:51:21 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    Lincz jest dobry na wszystko.

  • 38. Data: 2014-03-04 22:06:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > A mogę mieć swój osąd na pewne sprawy? Czy nie?

    możesz też wierzyć w krasnoludki albo brodatego boga z synkie i duchem
    świętym ale to o rozumie nie świadczy...

  • 39. Data: 2014-03-04 22:16:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:06:49 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Lincz jest dobry na wszystko.

    możesz zacząć od siebie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2014-03-04 22:25:10
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 22:16:39 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > możesz zacząć od siebie
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Samolicz w przeciwieństwie do preferowanego przez Ciebie samogwałtu nie istnieje.