  • Data: 2009-08-14 18:09:40
    Temat: Re: protest A2
    Od: "Viking" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h640bf$qqt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Viking" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    Hej,)
    2 słowa wyjaśnienia, wiem lubisz dyskutować.. ;) to fajnie mi sie juz nie
    chce;

    > Tzn? Co innego? Bo nie rozumiem. I co oznacza sformułowanie: "rynsztokowym
    > językiem używanym przez żuli." Tego też nie rozumiem. Czym się różni kurwa
    > rzucona przez profesora od kurwy rzuconej przez żula? I kto to jest według
    > Ciebie żul? I czy Ty w różnych dziwnych okolicznościach, kiedy np. pijesz
    > przez kilka dni, leżysz na ulicy bo akurat dostałeś zawału, idziesz ulicą
    > brudny bo ochlapał Cię przejeżdżający autobus nie jesteś czasem
    > postrzegany przez innych jako żul? Przemyśl to.

    Nie znasz mnie (nie ma czego żałować.) dużo w życiu rzeczy przemyślałem te
    na które zwróciłeś mi uwagę też..
    Ale już wyjaśniam o co mi chodziło.. kurwa nie ważne przez kogo rzucana
    brzmi podobnie... nawet ta od żulika mniej razi, niż profesorska... to fakt,
    mi chodzi o te słowa miedzy kurwą.. dokładnie to co Gildor na dole zapodał..

    > Co to zmienia? Mam se w domu do ściany kurwami rzucać? :-)

    No właśnie!:) mi tez się zdarza właśnie do ścian... tak mi się w życiu
    ułożyło że mam powody żeby rzucać nimi.. ale robie to w swojej kuwecie nie
    zmuszam ludzi do czytania mięsa tak? (bo są tacy co nie życzą sobie tego po
    prostu.. )

    > To niech się uczą. Przyda im się to w życiu.

    Tu chodziło mi o coś zupełnie innego;) Tą aluzję zrozumieją tylko Ci co
    czytają tą listę od kilku lat conajmniej..
    Nikt nie ma do Ciebie pretensji, że nie skomsałeś po prostu masz prawo nie
    wiedzieć, spoko.

    Ale czy dzieciom przyda sie w życiu umiejętność przeklinania? Może tak ,może
    nie, ale o tym powinni decydować ich rodzice..nie my, ja przy swoich nie
    przeklinam,a ty? w samochodzie z nimi też jestem zmuszony wyłączać radio
    przed takimi nauczycielami.

    > Nie mówi się 'od co', ino 'od czego' :-)

    Dobrze że dałeś mordkę.. bo juz myślałem,że Ty na poważnie z tym pouczaniem
    jak sie mówić powinno.

    > --
    > Grzybol

    Tomek