eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13 › Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Sun, 08 Apr 2012 13:20:55 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <jlrse2$mst$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl> <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-222-73.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1333884162 23453 178.37.222.73 (8 Apr 2012 11:22:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Apr 2012 11:22:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629095
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-08 11:04, Desoft pisze:
    >> Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    >> potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych
    >> kosztów i czasu klient nie płaci nic.
    >
    > Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną pracę i
    > z niej finansowałeś naprawy sprzętu?

    Uważasz że bez robienia klientów w trąbę ni3e wyjdziesz na swoje?


    >> Tymczasem spotykałem się z taka metodą, że płatna diagnostyka była tak
    >> właściwie nie testowaniem sprzętu tylko możliwości finansowych klienta.
    >
    > Na zakończenie działalności zostało mi trochę telewizorów i magnetowidów.
    > Klient chciał naprawiać tylko do momentu płatności.
    > Chociaż jednego wspominam bardzo miło: Przyniósł magnetowid (taki lepszy)
    > i po usłyszeniu ceny, pojawił się w zakładzie z pilotem i słowami: no to
    > wam
    > zostawiam.
    >
    >> Moi znajomi z branży uważali że cała odpowiedzialność leży wyłącznie
    >> po stronie klienta.
    >
    > Niestety po gwarancji, za wszystko płaci klient.

    Ale chce płacić za fachową wiedzę skutkującą skuteczną naprawą albo
    sensowna diagnozą, a nie za robione przez drogich "fachowców"
    eksperymenty z nadzieją że się uda trafić co uszkodzone.



    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: