  • 1. Data: 2011-08-13 18:10:46
    Temat: programik do przegladania zdjęć online
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Szukam mega prostego progamu, kotry pozwoli mi zaladowac fotki na serwer i
    potem bede mial pod konkrtetnym wygenerowanym prez program adresem link do
    swojej galerii, a w niej np. 4 albo 8 duzych zdjec np. Wakacje, Świeta itp.
    , potem klikam i widze jzu konkretne zdjecia zwiazane np. z wakacjami.

    Co polecacie ? Chodzi o jakis free programik , nie posiadam serwera, wiec
    fajnie jakby to byl wlasnie jakis serwer, kotry umozliwa zaladowanie takich
    fotek i ich latwe przegladanie

  • 2. Data: 2011-08-13 18:25:34
    Temat: Re: programik do przegladania zdjeae online
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukas napisa?(a):

    > Co polecacie ? Chodzi o jakis free programik , nie posiadam serwera, wiec
    > fajnie jakby to byl wlasnie jakis serwer, kotry umozliwa zaladowanie takich
    > fotek i ich latwe przegladanie

    http://www.dobreprogramy.pl/,Aktualnosc,6965.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-08-13 19:14:03
    Temat: Re: programik do przegladania zdjęć online
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 20:10:46 +0200, Lukas napisał(a):

    > Co polecacie ? Chodzi o jakis free programik , nie posiadam serwera, wiec
    > fajnie jakby to byl wlasnie jakis serwer, kotry umozliwa zaladowanie takich
    > fotek i ich latwe przegladanie

    Ja używam Picassa i chyba spełnia wszelkie Twoje wymagania. Hostują
    zdjęcia, jest aplikacja do prostej obróbki i wysyłania zdjęć, galerią można
    zarządzać z poziomu strony www. Do publikacji zdjęć wnuczków, tak by babcia
    na drugim końcu Polski mogła na bieżąco je podziwiać, jest to idealne
    rozwiązanie. Zupełnie nie jest to profi, ale jak rozumiem właśnie o to Ci
    chodzi: ma być darmo, prosto i nauka podstawowej obsługi ma zająć nie
    więcej niż minutę :-) Ja używam i sobie chwalę - mam gdzieś, że mnie
    szpiegują przy okazji złe google.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-08-13 19:53:42
    Temat: Re: programik do przegladania zdjea online
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    A wiesz jakie opcji uzyc w tym Jalbumie, aby pod zdjeciem w danym katalogu
    byl jego opis ? POki co opis pojawia sie dopiero po najechaniu na foto
    myszka co mnie irytuje

  • 5. Data: 2011-08-13 20:54:53
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Lukas napisał:
    > A wiesz jakie opcji uzyc w tym Jalbumie, aby pod zdjeciem w danym katalogu
    > byl jego opis ? POki co opis pojawia sie dopiero po najechaniu na foto
    > myszka co mnie irytuje

    Weź relanium.

  • 6. Data: 2011-08-13 21:06:32
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    > Weź relanium.

    Przejdz na grupe pl.sci.medycyna , tam bedziesz bardziej pomocny ...

  • 7. Data: 2011-08-13 21:16:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukas napisa?(a):

    > A wiesz jakie opcji uzyc w tym Jalbumie, aby pod zdjeciem w danym katalogu
    > byl jego opis ? POki co opis pojawia sie dopiero po najechaniu na foto
    > myszka co mnie irytuje

    IMHO to zależy od użytej skórki i jej opcji. Jednak szczegółów nie znam
    bo sam nie opisuję zdjęć.

    j.

  • 8. Data: 2011-08-13 21:57:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-13 23:16, januszek pisze:
    > A wiesz jakie opcji uzyc w tym Jalbumie, aby pod zdjeciem w danym
    > katalogu

    Załóż sobie konto pocztowe gmail na google i tam masz album, możesz
    wstawiac napisy i co chcesz. Co chcesz to udostępniasz, czego nie chcesz
    udostępniać to nie udostepniasz.

    https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service
    =mail&passive=true&rm=false&continue=http%3A%2F%2Fma
    il.google.com%2Fmail%2F%3Fhl%3Dpl%26tab%3Dwm%26ui%3D
    html%26zy%3Dl&bsv=llya694le36z&scc=1&ltmpl=default&l
    tmplcache=2&hl=pl&from=login

    https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/R
    ozne02#5634112899626731042

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-08-14 17:15:04
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    http://minus.com/

  • 10. Data: 2011-08-16 08:14:24
    Temat: Re: programik do przegladania zdj?? online
    Od: tadeusz kostecki - Takos <k...@g...com>

    W dniu 2011-08-13 20:10, Lukas pisze:
> [...]
    > fajnie jakby to byl wlasnie jakis serwer, kotry umozliwa zaladowanie takich

    irfanview