  • 1. Data: 2011-08-11 08:39:16
    Temat: Filtr połówkowy
    Od: "jotem" <j...@s...com.pl>

    Czy filtry połówkowe (Hitech) są pokryte jakąś powłoką ochronną wymagającą
    szczególnej troski podczas czyszczenia, czy też można jak okulary - ludwik
    + woda?

    jotem

  • 2. Data: 2011-08-11 08:55:19
    Temat: Re: Filtr połówkowy
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 10:39, jotem pisze:
> [...]
    > szczególnej troski podczas czyszczenia, czy też można jak okulary - ludwik

    :D i jeszcze WD-40 po bokach, żeby lepiej pracowało na gwincie.
    a tak na poważnie to jeśli ma jakieś powłoki (a można to wyczytać z
    pudełka) ja proponuję jakiś płyn do optyki, jest tego do wyboru do koloru.

  • 3. Data: 2011-08-11 17:35:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j205dr$pk$1@news.onet.pl>,
    Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > :D i jeszcze WD-40 po bokach, żeby lepiej pracowało na gwincie.
    > a tak na poważnie to jeśli ma jakieś powłoki (a można to wyczytać z
    > pudełka) ja proponuję jakiś płyn do optyki, jest tego do wyboru do koloru.

    No wlasnie kolega pytal czy sa powloki.
    A pudelka pewnie jeszcze z bliska nie widzial.

    TA