    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: programik do przegladania zdjęć online
    Date: Sat, 13 Aug 2011 21:14:03 +0200

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 20:10:46 +0200, Lukas napisał(a):

    > Co polecacie ? Chodzi o jakis free programik , nie posiadam serwera, wiec
    > fajnie jakby to byl wlasnie jakis serwer, kotry umozliwa zaladowanie takich
    > fotek i ich latwe przegladanie

    Ja używam Picassa i chyba spełnia wszelkie Twoje wymagania. Hostują
    zdjęcia, jest aplikacja do prostej obróbki i wysyłania zdjęć, galerią można
    zarządzać z poziomu strony www. Do publikacji zdjęć wnuczków, tak by babcia
    na drugim końcu Polski mogła na bieżąco je podziwiać, jest to idealne
    rozwiązanie. Zupełnie nie jest to profi, ale jak rozumiem właśnie o to Ci
    chodzi: ma być darmo, prosto i nauka podstawowej obsługi ma zająć nie
    więcej niż minutę :-) Ja używam i sobie chwalę - mam gdzieś, że mnie
    szpiegują przy okazji złe google.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek