  • 21. Data: 2010-11-02 14:51:19
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Stasiu wrote:
    > Na przyszlosc...
    > moj plan w takiej sytuacji
    > informuje ze nie zycze sobie nagrywania i zadam wylaczenia kamer
    > jak ogladam ten program to raczej nie wylacza

    To już wiesz.
    Albo powieniensś wiedzieć...

    > nie daje dokumentow i informuje pana policjanta ze spotkamy sie na
    > najblizszym komisariacie i odjezdzam

    Serdecznie namawiam cię - zrób to.
    I opisz potem.

    > mam bardzo harakterystyczny

    Tak, jasne.
    I pewnie świadectwo też.

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-11-02 14:54:10
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:
    > Tak nawiasem, z tego co się orientuje, to koleś może sobie nagrywać do
    > woli, ale na publikację musi mieć zgodę.

    I bez tej zgody zamazuje się twarze.

    > Nie wiem jak to jest w praktyce.

    W praktyce jest tak, jak jest, czego nie chcecie zaakceptować.
    Kamera filmuje pracę policjanta.
    I żówno zatrzymanemu do tego.
    Jeśli zatrzymany nie chce być gwiazdą filmu, to nie podpisuje zgody na
    publikację wizerunku i ten nie jest publikowany.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-11-02 14:54:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:
    > "Wizerunek". Żaden ze mnie prawnik, pytam z ciekawości czy to ma tutaj
    > zastosowanie.

    Pokazali czyjąś twarz bez zgody?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2010-11-02 14:57:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > To nie wystarczy

    To wystarczy, bo o tym traktuje ustawa.

    > skoro został rozpoznany.

    Dawaj ten przepis o niemożności rozpoznania kogoś.

    > Dlatego pytam, czy nie można
    > im wytoczyć procesu (telewizji? policji?)

    Jeśli się chce wyjśc na idiotę za swoje pieniądze, to można.
    A jeśli nie, to nie.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2010-11-02 15:52:09
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w
    którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
    z radiowozu. I tu jestem zwolennikiem prawa "amerykańskiego" i uważam,
    że minimum to powinien leżeć na ziemi z elektrodami od paralizatora
    w plecach (choć nie wykluczam też oddanie kilku strzałów ostrzegawczych
    w nogi ze strzelby).
    Życie potencjalny morderca przekraczający prędkość o ponad 50km/h w
    terenie zabudowanym uważam za dużo mniej warte niż życie postronnych i
    prawdopodobnych ofiar.

  • 26. Data: 2010-11-02 15:53:19
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w
    > którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
    > z radiowozu.

    Wyszedł i co dalej? Wsiadł do samochodu i pojechał?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-11-02 15:55:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > minimum to powinien leżeć na ziemi z elektrodami od paralizatora
    > w plecach (choć nie wykluczam też oddanie kilku strzałów ostrzegawczych

    Debil jak babcię kocham.

    > Życie potencjalny morderca przekraczający prędkość o ponad 50km/h

    Kapelusz PLONK WARNING.

  • 28. Data: 2010-11-02 15:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wyszedł i co dalej? Wsiadł do samochodu i pojechał?

    A jakie to ma znaczenie?
    Mieli go namierzonego, wysłać wezwanie na komendę, sprawę w sądzie założyć i
    po sprawie.

  • 29. Data: 2010-11-02 15:59:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Cavallino wrote:

    > A jakie to ma znaczenie?
    > Mieli go namierzonego, wysłać wezwanie na komendę, sprawę w sądzie
    > założyć i po sprawie.

    Jakim sądzie, mnie interesuje czy on wyszedł z samochodu czy po prostu się
    wział i pojechał. Nie wierze, że policjanci by go ot tak puścili.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 30. Data: 2010-11-02 16:10:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Może ja dziwny jestem (i, faktycznie, nie pracuję jako kierowca), ale
    > ja bym _poprosił_ ich o nie zniekształcanie obrazu i dźwięku.

    I cały czas bym jechał możliwie zjadliwymi paszkwilami o TVN-ie.
    Ciekawe, czy by puścili ;)