  • 31. Data: 2010-11-02 16:10:47
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 14:54, Bydlę pisze:

    > Pokazali czyjąś twarz bez zgody?

    Ma rację nie musi być to koniecznie pokazanie twarz. Np. pokazanie
    tatuażu na plecach może być równoznaczne z identyfikacją osoby. Idąc
    dalej ubranie może mieć jedyne na świecie zrobione tylko dla tej osoby.
    Fryzura..., choć to raczej sprawy dla amerykańskich sądów niż dla naszej
    polskiej rzeczywistości. Tu jak w sądzie dowiedzą się, że to wszystko
    było na skutek złamania przez delikwenta przepisów to jeszcze go
    bardziej pogrążą.

    TV - ma dział prawny - wystarczy napisać do nich, że twoje dobra
    osobiste w tym wizerunek zostały przedstawione w złym świetle i żądasz
    zadość uczynienia- oczywiście należy opisać wszystko łącznie z datą
    emisji - wysłać listem poleconym wraz z kopią do jakiejś instytucji
    mającej stać na straży godności może rzecznik praw obywatelskich.

    Czekać co odpiszą

    Ariusz

  • 32. Data: 2010-11-02 16:18:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-02 15:52, RadekD pisze:

    > Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w którym gościu
    jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
    > z radiowozu.

    Szanowny kolego. Policjant przy kontroli może do radiowozu wyłącznie grzecznie
    zaprosić.
    Na co ty możesz się w ogóle nie zgodzić. Jakby padało, to bym ani myślał wyłazić z
    wozu,
    niech sami przyniosą kwitki.

  • 33. Data: 2010-11-02 16:34:49
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-11-02 09:30, piotrek pisze:
    > kumpel miał przykrość "wystąpić" w tym programie. oczywiście zasłonili nr
    > rejestracyjne i twarz, ale spokojnie jak ktoś go znał to go rozpoznał.
    > więc teraz ma przerąbane. [...]

    Mnie zastanawia co innego. Policję obowiązują pewne standardy m.in.
    tajemnica służbowa, co w sytuacji gdy odmówię pokazania dokumentów w
    obecności osób z zewnątrz? Operator ani ludzie zajmujący się
    postprodukcją nie są w żaden sposób formalnie związani z Policją, więc
    wspomniana tajemnica służbowa ich nie obowiązuje, a ze zdobytą wiedzą,
    poza jakimś publicznym rozgłaszaniem, mogą robić co chcą.

    --
    ererer

  • 34. Data: 2010-11-02 17:21:17
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Ariusz wrote:

    > Ma rację

    Ma=Masz?
    Jeśli tak, to się zgadzamy.

    > nie musi być to koniecznie pokazanie twarz. Np. pokazanie
    > tatuażu na plecach może być równoznaczne z identyfikacją osoby.

    Dawaj ten przepis o rozpoznawaniu.

    >(ciach nie na temat)

    > TV - ma dział prawny

    Od kiedy dział prawny TVN ustala prawo w RP?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2010-11-02 18:33:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 08:30:26 +0000 (UTC), piotrek napisał(a):

    > kumpel miał przykrość "wystąpić" w tym programie. oczywiście zasłonili nr
    > rejestracyjne i twarz, ale spokojnie jak ktoś go znał to go rozpoznał.
    > więc teraz ma przerąbane. oczywiście przekroczył prędkość i to sporo, mandat mu
    > się należał i on z tym nie sprzecza. ale samochód był firmowy, szef się wkurzył
    > i kolesia wywalił z roboty, znajomi się nabijają, ludzie z miasteczka pokazują
    palcami.

    Przecież jeżeli samochód jest obklejony to także jest "zamazany" podczas
    emisjiprogramu więc danych firmy nie ujawnili, twarzy też nie ujawniają.

    W przeciwnym razie może się sądzić.

    Natomiast mam jeszcze jedno pytanie.
    Jaka była podstawa prawna zwolnienia kumpla ? Bo umowy o pracę nie można
    sobie od tak wypowiedzieć/rozwiązać. Jeżeli kumpel podpisał aneks do umowy
    o pracę dotyczący używania samochodu firmowego to chyba jest tam zapis o
    "właściwym" użytkowaniu samochodu i jeżeli go nie przestrzegał to sorry ale
    sam się o to prosił.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 36. Data: 2010-11-02 19:22:21
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o pracę dotyczący używania samochodu firmowego to chyba jest tam zapis o
    > "właściwym" użytkowaniu samochodu i jeżeli go nie przestrzegał to sorry

    Na czas określony można.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 37. Data: 2010-11-02 19:44:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-02 13:36, Andrzej Lawa wrote:
    > Sobie wytocz proces - za niebezpieczną jazdę.

    A ja poruszam się po drodze niebezpiecznie? Ktoś Ci usunął w programie
    pocztowym kolumne nadawcy?

  • 38. Data: 2010-11-02 21:10:58
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]
    > grzecznie zaprosić.
    > Na co ty możesz się w ogóle nie zgodzić. Jakby padało, to bym ani myślał

    tak ale ludzie idą raczej dlatego żeby obejrzeć film, potargować się
    (nie wiem po co?).

    pozdrawiam
    mario

  • 39. Data: 2010-11-02 21:44:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2010 11:36:12 +0100, "Stasiu" <s...@i...net.pl>
    wrote:

    >oczywiscie zdaje sobie sprawe ze moge sie w ten sposob na strate czasu i
    >pieniedzy ale nie pozwole sobie na robie ze mnie aktora w marnym programie
    >chyba ze za odpowiednim wynagrodzeniem

    Ale wiesz że to nic nie zmienia? I tak to puszczą w TV z odpowiednim
    komentarzem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2010-11-02 22:21:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > i teraz mam pytanie, czy jak zatrzyma was samochód policyjny z kamerą na
    > pokładzie (telewizja), można żądać wyłączenia kamery ?

    Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D

    --