  • 1. Data: 2010-11-01 21:54:54
    Temat: HOLOWANIE-SZCZECIN,POLSKA,EUROPA- TANIO I SOLIDNIE
    Od: "Paola" <p...@a...pl>

    http://www.szczecin-pomocdrogowa.pl/

    Jestesmy Szczecinska firma z tradycjami siegajacymi 1990 roku.
    Dzieki wieloletniemu doswiadczeniu w pomocy drogowej z pewnoscia bedziemy w
    stanie sprostac Panstwa oczekiwaniom. Aby bylo to mozliwe dysponujemy
    róznorodnym sprzetem do udzielania pomocy drogowej i holowania samochodów i
    innego sprzetu np: przyczep, baraków maszyn rolniczych i budowlanych.

    W ostatnich latach specjalizujemy sie w holowaniu z terenu calej Europy.
    Jako nieliczni mozemy holowac nawet dwa samochody jednoczesnie przewozac
    szesciu pasazerów.

    Wykonujemy równiez prace typowe dla pomocy drogowej np: dowóz paliwa,
    wymiana kola, naprawy na drodze itp.

    http://www.szczecin-pomocdrogowa.pl/

    FUH Izabela Ziólkowska
    ul.Goleniowska 111
    70-830 Szczecin
    tel.+48 513 632 559
    e-mail d...@o...pl

  • 2. Data: 2010-11-01 23:21:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Paola

    > Jako nieliczni mozemy holowac nawet dwa samochody jednoczesnie przewozac
    > szesciu pasazerów.

    Po trzech w każdym aucie czy w jakiejś innej konfiguracji?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-02 11:59:48
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    Mam bardzo zle dośiwadczenie z tą firma (niszczą samochody), nie polecam

    Janusz Parys