-
281. Data: 2010-12-08 16:05:54
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Wed, 08 Dec 2010 14:58:24 +0100, Yans van Horn wrote:
>On 2010-12-08 14:27, J.F. wrote:
>> No ciekawe. Bo ja bym napisal dokladnie odwrotnie :-)
>>
>> Trzeba poczekac na drugi atak zimy, umowic sie w piatek wieczorem w
>> Krakowie i pojechac do Keszycy. Zobaczymy kto dojedzie, a na miejscu
>> jest taki fajny plac do cwiczen, na ktorym latwo sprawdzic
>> przewidywalnosc :-)
>
>To ja bez zbędnej wycieczki do Kęszycy proponuje spotkanie w Krakowie na
Wycieczka nie jest zbedna, ona jest czescia testu :-)
>prefabecie (maxiszrot). Akurat nadal jest chyba dostępna bardzo fajna trasa.
Plac w Keszycy ma wieksza moc dowodowa.
On ma niewielkie wymiary i kamienne bandy - jak sie komus auto zachowa
nieprzewidywalnie to bedzie to doskonale widoczne :-)
J.
-
282. Data: 2010-12-08 18:38:43
Temat: Re: ... [priv]
Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>
Yans van Horn wrote:
> Tzn. w ramach tej szkoły ? Miałem na myśli ew. wynajęcie toru na
> wyłączność i ustawienie prób :-) Rakietowa sprawiła na mnie pozytywne
> wrażenie :-)
Jeżeli piszesz o torze we Wrocławiu, mógłbyś w skrócie napisać jak to
tam wygląda?
--
pozdr
nalesnik
-
283. Data: 2010-12-08 19:29:10
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-05 23:17, Adam Płaszczyca pisze:
> Tutaj się nie zgodzę. Jakoś w FWD na nogi jest masakrycznie mało miejsca w
> porównaniu z RWD... Może dlatego, że koła nie włażą do kabiny?
Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
284. Data: 2010-12-08 20:03:10
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 08.12.2010 Yans van Horn <y...@n...spam> napisał/a:
>>>> Wszystkim trzeba umiec. Na ostatniej pojeżdżawce poniewierało
>>>> wszystkich, niezależnie od typu napędu.
>>>
>>> Gdzie i kiedy te pojeźdżawki urządzacie i czemu tak daleko ? ;-)
>>
>> Gdzie popadnie ;-) http://alsds.eu
>
> Tzn. w ramach tej szkoły ? Miałem na myśli ew. wynajęcie toru na
> wyłączność i ustawienie prób :-) Rakietowa sprawiła na mnie pozytywne
> wrażenie :-)
Tak, jezdzenie z kims madrzejszym od siebie pozwala pozbyc sie zlych
nawykow. Dodatkowo nie wiem ile placicie za Rakietowa ale tutaj cenowo
jest mocno przystepnie.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
285. Data: 2010-12-08 20:06:28
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-04 11:53, Adam Płaszczyca pisze:
>> A ja jeżdżę od 10 lat i literki pomagają STRASZNIE !!!
>> jest DRAMATYCZNA RÓŻNICA jak możesz jeździć z literkami a jak bez.
> A ja jestem kierowcą.
Posiadasz 4 nogi i 4 osobne hamulce do każdego koła?:)
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
286. Data: 2010-12-08 20:47:10
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: "arek.pp" <a...@o...pl>
On 8 Gru, 02:39, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
> W dniu 2010-12-05 17:52, arek.pp pisze:
>
> > Oftop bo musze zareagowa !:): Je dz nowym Berlingo prawie codziennie
> > i to NIE JEST auto przestrzenne! Na tylne siedzenia typowy Kowalski
> > si zmie ci jedynie przy prawie max. przysunietych do kierownicy
> > przednich fotelach. Fakt, ze w miar adny, ale prowadzeniem i
> > komfortem bije go np. wieswagen Caddy (tez czesto uzywam).
> > Poza tym Berlingo to FWD - lepszy od BMW teraz --> zeby wr ci do
> > g wnego tematu :)
>
> :D
>
> Napisz co jeszcze, prosz . :D
Widzę, że cię rozbawiłem:). Na zdrowie! Jeszcze bardziej się
uśmiejesz odwiedząjąc saloon Citroena i witając się z Berlingo: fotel
kierowcy odsuń tak na oko dla kolesia 1,75 - 1,85 wzrostu... i
zapraszam na tylną kanapę! Chłopie! Jeździmy tym autem
codziennie! Z tyłu porównywalnie z np. BMW E30, o ile nie gorzej. A
wyzsza ocenę dla VW Caddy zżućmy na subiektywizm...
Natomiast co do współczesnych beemek to nalewsz (i inni) miód do mego
serca, bo bardzo chcę nabyć E46 (które cenię "blacharsko/silnikowo i
komfortowo" wyżej niż 4 kółka lub widły), ale z racji doświaczeń
trochę boje się RWD.
Wiem, że to nieporównywalne, ale dosłownie wczoraj lekko przejechałem
przez snieg, z którym walczył bidny Transit... To daje do myslenia...
-
287. Data: 2010-12-08 20:55:52
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na nieg...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-12-08, Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:
>> Jak on się, quwa mać, obróci wokół przedniej osi jak stoi przy
>> krawężniku?
>> Wskoczy bokiem opony?
>
> Odjedzie kawałek przed utratą przyczepności?
To się nie zmieści, warunki były dokładnie podane.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
288. Data: 2010-12-08 21:00:21
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-05 18:07, Adam Płaszczyca pisze:
> Pokaz mi to FWD gdzie będzie wygodniej.
P607 - tylko FWD wychodził.
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
289. Data: 2010-12-08 21:28:28
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Wed, 08 Dec 2010 19:29:10 +0100, DoQ <p...@g...com>
wrote:
> Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?
Wielkość przedniego zwisu.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
290. Data: 2010-12-08 21:41:21
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-08 21:28, Robert Rędziak pisze:
>> Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?
> Wielkość przedniego zwisu.
To ciekawe, bo akurat BMW jest dość ciasnym samochodem.
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com